Telekom Romania lanseaza campania FanAfaceriMici, prin care promoveaza business-urile autohtone cu ajutorul romanilor
  Utilizatorii retelelor sociale sunt invitati sa promoveze afacerile mici folosind #FanAfaceriMici; Telekom Romania va promova pe paginile sale de socializare 20 de afaceri propuse de romani;
Vodafone devine verde. Reteaua din Europa va fi alimentata 100% cu energie din surse regenerabile
  Reteaua Green Gigabit va fi activa in toate pietele Vodafone din Europa, incluzand Germania, Marea Britanie, Spania, Italia, Portugalia, Irlanda, Grecia, Romania, Albania, Cehia si Ungaria pana cel tarziu la data de 31 iulie 2021.
IQOS si McCann PR lanseaza o geanta in editie limitata, inspirata de noul dispozitiv
  ,,Acest proiect este unul de suflet pentru mine si sunt foarte incantata de cum s-a transformat. De la ideea cool din prezentare, la munca echipei de creatie in detaliile implementarii si reactiile pe care le-am primit din comunitatea IQOS. Toate acestea sunt meritele intregii echipe McCann PR si a suportului constant din partea echipei IQOS. Speram ca aceasta geanta sa fie purtata vara aceasta in cele mai frumoase locuri de catre toti...
Tara Fagarasului, declarata Destinatia Turistica a anului 2020 din Romania de catre bloggerii de turism
  Cezar Dumitru, Imperator Travel: ,,Exista o tendinta la nivel global - turistii din Thailanda sunt thailandezii, turistii din Bali sunt indonezienii, iar aceeasi tendinta se poate observa si in Romania - romanii sunt interesati sa-si vada tara”
Pandora si UNICEF in campanie pentru a strange peste 1 Milion de dolari cu scopul de a sustine initiativa ,,One Love"
Cu scopul de a evita ca pandemia COVID-19 sa nu se transforme intr-o criza de durata pentru copiii cei mai vulnerabili din lume, Pandora va dona 1 dolar la fiecare dolar donat de clienti prin initiativa One Love pana la strangerea valorii totale de 1 milion de dolari.
LONCOLOR in campanie promotionala de vara cu 1000 de premii instant si marele premiu, o masina Suzuki Vitara
Brand-ul romanesc numarul 1 in categoria vopsea pentru par, LONCOLOR a lansat campania promotionala “E VARA PREMIILOR LONCOLOR. E vara cu VITARA!”
Piata de publicitate din Romania in scadere estimata de 9.8% pana la finalul 2020. GroupM Romania, This Year Next Year Report.
  Prima data cand investitia in media online depaseste mediile offline / traditionale, la nivel global. 53%, comparativ cu 47% in 2019.
Stefanini Infinit semneaza pentru Unilever o noua campanie Cif
"In noul univers digital nu s-a schimbat doar maniera de comunicare, ci s-au deschis si alte metode de lucru. In urma masurilor luate in ultimele doua luni si a formulei de work from home, noua campanie CIF a fost executata 100% remote." spun  Ioana Baltesiu si Simina Florea - Echipa de Creatie a agentiei, Senior Art Director & Senior Copywriter 
Produsul Anului in categoria vopsea de par, LONCOLOR in parteneriat de imagine cu Roxen, reprezentanta Romaniei la Eurovision 2020.
  Roxen devine brand ambassador al gamei LONCOLOR EXPERT HEMPStyle pentru urmatorii 3 ani. Un artist complex, cu o voce unica si profunda, versurile Roxen creeaza un univers in care totul pare a fi permis, in deplina armonie cu sloganul gamei noastre:  Culori de vis permis.
89% dintre romani cauta un pret cat mai mic, comparativ cu 60% in 2017. Telekom Romania taie costurile, nu si beneficiile, cu Telekonomie
  Procentul romanilor care cauta economia in costuri este cu atat mai importanta cu cat aceasta este cu aproape 50% mai mare decat in 2017. Potrivit oficialilor Telekom, intr-o cercetare din vremuri mai bune, in 2017, romanii care cautau cumparaturile economice si pretul cat mai mic era de aproximativ 60%, comparativ cu 89% in cercetarea din luna mai, in contextul pandemiei.
 
PUBLICITATE: