Obiectivul campaniei: sa incurajeze cati mai multi oameni sa comande meniuri festive de Craciun de la restaurantele locale preferate pentru a evada din rutina impusa de carantina/distantarea sociala. Lansata in cele 18 tari in care lantul de magazine METRO este prezent, campania globala pune in lumina reflectoarelor situatia dificila cu care se confrunta domeniul HoReCa, in contextul COVID-19.
Pana acum, plasma prelevata la Centrul de Transfuzii din Timisoara era trimisa la Institutul National de Hematologie Transfuzionala din Bucuresti pentru a se stabili daca poate fi folosita sau nu. Ultraperformant, aparatul donat poate sa analizeze 100 de probe simultan si ofera rezultatul in 40 de minute chiar in laboratorul de la “Victor Babes”, cel mai mare spital anti-COVID din zona.
Pana la 20.000 de persoane varstnice ar putea primi ajutor prin extinderea serviciilor sociale si a ariei de acoperire a proiectelor dedicate seniorilor, derulate de Fundatia Regala Margareta a Romaniei.
Utilizatorii DreamLab au ajutat Imperial College London sa finalizeze prima etapa a proiectului de cercetare Corona-AI in doar sase luni. Studiul a identificat molecule cu proprietati antivirale din alimentele obisnuite pe baza de plante si medicamente care s-ar putea dovedi eficiente impotriva virusului COVID-19.
Pentru a participa la tombola cu premii, clientii Telekom Romania trebuie sa intre in aplicatia MyAccount, sa isi personalizeze contul si sa realizeze cel putin una dintre operatiunile urmatoare: sa reinnoiasca abonamentul direct din aplicatia mobila sau din platforma web MyAccount, sa plateasca in aplicatie cel putin o factura, sa reincarce din aplicatie o cartela Telekom sau sa activeze factura electronica direct din aplicatia mobila...
Potrivit studiului Compari.ro, cei care declara ca anul acesta vor cheltui mai putin pe cadouri pun aceasta scadere pe seama dificultatilor financiare cauzate de epidemie (30%), a stilului de viata mai economic (25%) sau considera mai putin important cadoul in sine (22%), intentia fiind ceea ce conteaza cu adevarat.
Campania de comunicare este desfasurata la nivel national, pe urmatorul mix de canale media: radio, TV si online. Spotul poate fi urmarit si pe toate canalele de social media ale Grupului CEZ in Romania. Odata cu noua campaie, CEZ isi extinde prezenta online prin debutul pe un nou canal de social media - TikTok
Proiectul pilot face parte din platforma Dupa Noi Strangem tot Noi si se desfasoara in perioada 27 noiembrie 2020 – 10 ianuarie 2021, la Brasov
Melodia este insotita de clipul Open To Better. Proiectul i-a implicat si pe Tiësto, DJ si producator cunoscut in intreaga lume, precum si pe tanara artista de origine spaniola, Aitana, rezultatul fiind o melodie vibranta despre optimism, care celebreaza puterea oamenilor in fata provocarilor din prezent.
Eisberg lanseaza Craciunita, special de sezon. Big Apple si Superfood, alte noi sortimente de salate
Pentru ca senzonul rece se apropie cu pasi repezi, Eisberg s-a pregatit cu salata Craciunita, disponibila doar in aceasta perioada a anului. Acest mix de sezon este format din endivia, frisee, radicchio, morcov si sfecla rosie. Toate salatele sunt gata de consumat in orice combinatii, pentru ca #salatamergecuorice!
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: