Papaya o angajeaza pe Oana Pellea coach-trainer-mentor la KAFUNE. Noua campanie a brandului de cafea detinut de La Fantana
  Sub semnatura KAFUNE – The Fun Coffee, Papaya continua “campania de angajari” pentru extinderea echipei de vanzari a brandului cu celebritati – anul acesta, Oana Pellea este prima vedeta care a trecut de faza de interviuri si a fost inrolata drept coach-trainer-mentor-guru in departament.
IQOS lanseaza, in editie limitata, IQOS 3 DUO Frosted Red
  Disponibil din 10 noiembrie, IQOS 3 DUO Frosted Red completeaza lista editiilor limitate ale dispozitivului IQOS din acest an: DUO Teal si 2.4+ Pink & Blue.
  Peste 2.300 de aplicanti, peste 400.000 de euro oferiti prin burse lunare, 115 studenti beneficiari ai sprijinului financiar acordat de Telekom Romania de la lansarea programului si pana in prezent.
Asevi vine in sprijinul consumatorilor cu metode eficiente pentru a intari sistemul imunitar
Alimentatia bine aleasa, cantitati moderate de zahar, hidratarea optima, igiena corespunzatoare a mainilor, curatenia locuintei si un stil de viata sanatos se Numara printre cele cateva trucuri simple, care ne feresc de bolile de sezon
Vodafone Romania va oferi noua gama iPhone 12, la comanda, din 6 noiembrie
 Clientii vor putea comanda modelele incepand cu 6 noiembrie, acestea fiind disponibile din 13 noiembrie.
Peste 1 milion de euro pe an in responsabilitate sociala. Sistemul Coca-Cola in Romania isi uneste eforturile pentru o viziune comuna de sustenabilitate, sub platforma DupaNoi| #NuNeOprimAici
Sub numele  DupaNoi| #NuNeOprimAici , platforma reuneste initiativele Sistemului Coca-Cola in Romania privind protejarea mediului,  dezvoltarea comunitatilor si conservarea traditiilor locale, sustinerea tinerilor si protejarea resurselor de apa.
J&B ramane la Stefanini Infinit (Infinit Agency) - agentia de creatie J&B in 2020 "and beyond"
  Desi contextul pandemiei a afectat piata de bauturi alcoolice, J&B impreuna cu agentia de creatie Stefanini Infinit au tinut colaborarea stransa si continua sa lanseze numeroase proiecte.
Platforma online contine o colectie digitala de informatii despre apa in general, prezentand utilitatea acesteia in viata unui oras.
Subiect tabu, problema reala - constipatia. O noua imagine pentru Ciocolax (Zentiva). Campanie semnata de Armada.
  Campania de comunicare cuprinde o executie TV, care ruleaza in aceasta toamna, precum si o serie de vizualuri care vor fi folosite in mediul online si isi propune sa schimbe modul in care romanii se raporteaza la anumite probleme ale echilibrului intestinal.
Se cauta #model pentru educatie. Grupul Ogilvy Romania si Asociatia Teach for Romania sustin profesorii model
Prin campania Modele pentru viitor, Teach for Romania si Ogilvy, alaturi de GroupM, au lansat o invitatie catre toti cei care vor sa investeasca in educatie pe termen lung.
 
PUBLICITATE: