In urma unui proces riguros de selectie, OPPO, lider mondial in domeniul tehnologiei, a ales agentia Tribal Worldwide Romania pentru a se ocupa de comunicarea brandului in digital si social media.
Fraudele sunt ascunse sub diverse programe de recompensare a clientilor, in care acestia sunt invitati sa furnizeze informatii personale sau date de identificare, precum nume, prenume, CNP, adresa locuintei, parole, cod abonat, informatii privind carduri bancare ( numar card, cod CVC, PIN ) etc.
Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
“Desi pandemia de Covid-19 a facut ca acest al 20-lea an din existenta Profi sa fie unul deosebit de dificil, avem numeroase motive sa sarbatorim”, a declarant Pawel Musial, directorul general al retelei.
“Emotia ramane cel mai important ingredient pentru o masa perfecta. Dupa 20 de ani de prezenta pe piata din Romania si 15 ani in care a urat romanilor ”Pofta de viata”, Floriol stie bine acest lucru si le propune consumatorilor sai un stil de viata echilibrat si sanatos." spune Monica Spiru, Marketing Manager Romania & Bulgaria.
Intr-o tara cu 14,000 localitati (dintre care doar 319 sunt orase, restul sunt comune si sate) au mai ramas cel mult 21,000 scoli (iar Institutul National de Statistica spune ca doar 7,204 au personalitate juridica); adica 1,5 scoli per localitate. Mai exact: 82% dintre aceste cladiri au fost construite inainte de 1970, 16% pana in 1989 iar 2% dupa Revolutie.
,,Platforma Digital Experience pe care am dezvoltat-o impreuna cu Amdocs este un exemplu de raspuns la provocarea transformarilor masive din domeniul IT necesare pentru digitalizare, prin adaugarea unei componente digitale la sistemul BSS existent pentru a obtine rapid beneficiile digitalizarii, pentru noi si pentru clientii nostri". Catalin Buliga, Director de Tehnologie, Vodafone Romania
,,In prezent, apare o nevoie mai mare de evadare, iar motivatia emotionala este mult mai puternica in aceasta perioada plina de stres. Calatoriile reprezentau o forma de evadare din viata obisnuita, o departare de la stresul cauzat de munca si de alte responsabilitati. Astazi, posibilitatea "evadarii emotionale" este mult mai redusa, in contextul pandemiei.”motiveaza rezultatele cercetarii Marius Luican, CEO Reveal...
,,Ii felicitam pe toti studentii care s-au inscris in program, le uram mult succes castigatorilor de anul acesta si le multumim tuturor universitatilor, asociatiilor studentesti si jurnalistilor care au promovat programul nostru si anul acesta”, declara Ruxandra Voda, Corporate Communications Director, Telekom Romania.
Campania, aflata deja la cea de-a doua editie, este un demers Carrefour prin care PET-ul devine moneda de schimb pentru fructe si legume, incurajand astfel romanii sa deprinda obiceiuri mai bune si sa recicleze. Caravana Plata cu PET a ajuns anul acesta in 6 orase: Brasov, Baia Mare, Constanta, Iasi, Targu Jiu si Bucuresti.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: