Vodafone Romania si Amdocs au dezvoltat impreuna platforma Digital Experience pentru digitalizarea experientei in retail
,,Platforma Digital Experience pe care am dezvoltat-o impreuna cu Amdocs este un exemplu de raspuns la provocarea transformarilor masive din domeniul IT necesare pentru digitalizare, prin adaugarea unei componente digitale la sistemul BSS existent pentru a obtine rapid beneficiile digitalizarii, pentru noi si pentru clientii nostri".  Catalin Buliga, Director de Tehnologie, Vodafone Romania
Romanii nu vor sa revina la munca fata-in-fata, ci la calatorii si iesiri in oras! De ce le este dor romanilor in contextul pandemiei?
  ,,In prezent, apare o nevoie mai mare de evadare, iar motivatia emotionala este mult mai puternica in aceasta perioada plina de stres. Calatoriile reprezentau o forma de evadare din viata obisnuita, o departare de la stresul cauzat de munca si de alte responsabilitati. Astazi, posibilitatea "evadarii emotionale" este mult mai redusa, in contextul pandemiei.”motiveaza rezultatele cercetarii Marius Luican, CEO Reveal...
,,Ii felicitam pe toti studentii care s-au inscris in program, le uram mult succes castigatorilor de anul acesta si le multumim tuturor universitatilor, asociatiilor studentesti si jurnalistilor care au promovat programul nostru si anul acesta”, declara Ruxandra Voda, Corporate Communications Director, Telekom Romania.
Plata cu PET de la Carrefour Romania si GreenPoint Management a colectat 100.000 de PET-uri
  Campania, aflata deja la cea de-a doua editie, este un demers Carrefour prin care PET-ul devine moneda de schimb pentru fructe si legume, incurajand astfel romanii sa deprinda obiceiuri mai bune si sa recicleze. Caravana Plata cu PET a ajuns anul acesta in 6 orase: Brasov, Baia Mare, Constanta, Iasi, Targu Jiu si Bucuresti.
Campania globala Metro #Uitadegatit sustine industria gastronomica. Indeamna sa comanzi meniul de Craciun de la restaurantele preferate
  Obiectivul campaniei: sa incurajeze cati mai multi oameni sa comande meniuri festive de Craciun de la restaurantele locale preferate pentru a evada din rutina impusa de carantina/distantarea sociala. Lansata in cele 18 tari in care lantul de magazine METRO este prezent, campania globala pune in lumina reflectoarelor situatia dificila cu care se confrunta domeniul HoReCa, in contextul COVID-19.
Donatie Profi, impreuna cu Rotary Club Timisoara, pentru mai multe sanse de vindecare ale pacientilor coronavirus din vestul tarii
  Pana acum, plasma prelevata la Centrul de Transfuzii din Timisoara era trimisa la Institutul National de Hematologie Transfuzionala din Bucuresti pentru a se stabili daca poate fi folosita sau nu. Ultraperformant, aparatul donat poate sa analizeze 100 de probe simultan si ofera rezultatul in 40 de minute chiar in laboratorul de la “Victor Babes”, cel mai mare spital anti-COVID din zona.
Peste 1 milion de varstnici traiesc singuri. Fundatia Regala Margareta a Romaniei strange fonduri pentru sustinerea varstnicilor singuri
  Pana la 20.000 de persoane varstnice ar putea primi ajutor prin extinderea serviciilor sociale si a ariei de acoperire a proiectelor dedicate seniorilor, derulate de Fundatia Regala Margareta a Romaniei.
Proprietati antivirale din alimentele vegetale. Primele rezultate ale studiului Corona-AI, in timp record cu aplicatia DreamLab
  Utilizatorii DreamLab au ajutat Imperial College London sa finalizeze prima etapa a proiectului de cercetare Corona-AI in doar sase luni. Studiul a identificat molecule cu proprietati antivirale din alimentele obisnuite pe baza de plante si medicamente care s-ar putea dovedi eficiente impotriva virusului COVID-19.
Telekom Romania premiaza utilizatorii aplicatiei MyAccount. Noua campanie pune la bataie o tombola cu premii.
  Pentru a participa la tombola cu premii, clientii Telekom Romania trebuie sa intre in aplicatia MyAccount, sa isi personalizeze contul si sa realizeze cel putin una dintre operatiunile urmatoare: sa reinnoiasca abonamentul direct din aplicatia mobila sau din platforma web MyAccount, sa plateasca in aplicatie cel putin o factura, sa reincarce din aplicatie o cartela Telekom sau sa activeze factura electronica direct din aplicatia mobila...
Sondaj. In Romania o persoana aloca peste 1.100 de lei pentru cadourile de Craciun
  Potrivit studiului Compari.ro, cei care declara ca anul acesta vor cheltui mai putin pe cadouri pun aceasta scadere pe seama dificultatilor financiare cauzate de epidemie (30%), a stilului de viata mai economic (25%) sau considera mai putin important cadoul in sine (22%), intentia fiind ceea ce conteaza cu adevarat.
 
PUBLICITATE: