Touched Romania lanseaza proiectul ”CyberAware in Jungla Digitala”, sustinut de Fundatia Orange
,,Criminalitatea online este, din pacate, un fenomen in continua crestere, mai ales in randul lor, pentru ca nu au informatiile necesare despre riscurile pe care le pot intampina cand folosesc retelele sociale si internetul”, a declarat Lidia Stoichici, director de dezvoltare in cadrul Touched Romania.     
Veneris avertizeaza asupra infectiei urinare in vacanta
  ,,Este bine sa porti mereu cu tine in bagajul de vacanta un test rapid pentru infectii urinare din gama Veneris, spun reprezentantii de comunicare.
5 miliarde de oameni au suferit de pe urma caldurii extreme. Specialisti Dyson despre cele mai eficiente metode de racorire.
Institutul Naitional de Sanatate Publica din Romania raporteaza o creistere cu 30% a apelurilor de urgenita legate de stresul termic, deshidratare isi probleme respiratorii.
Eva Mendes este imaginea noii ape potabile filtrate FloeWather
  Eva Mendes a devenit imaginea noii ape potabile in doza de aluminiu, FloeWater. Fabricata cu o tehnologie unica de filtrare, FloeWater intra pe piata locala cu o apa potabila cristalina, cu dubla filtrare, disponibila in doze de aluminiu de 250 ml.
LONCOLOR lanseaza campania promotionala de vara ”Castigi cu stil si culoare o croaziera pe mare”
  Derulata in perioada 15 iulie – 30 septembrie 2024, campania se desfasoara la nivel national, iar participarea are loc prin inscrierea codului unic din interiorul steagului promotional care marcheaza produsele participante la promotie, prin oricare dintre urmatoarele metode: sms la 1859 (tarif normal in retelele: Orange, Vodafone, Telekom si Digi), scanarea codului QR aflat pe steag sau direct pe pagina campaniei. 
Demonstratie de tehnologie la Neversea de la Telekom Romania Mobile. Continua la UNTOLD
 ,,Toti clientii care au fost pe plaja Neversea s-au convins de fiabilitatea retelei precum si de calitatea serviciilor Telekom Romania Mobile”, a spus Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile.
7 din 10 romani simt ca viata lor de zi cu zi este afectata de canicula. Reveal Marketing Research
  76% dintre romani simt ca productivitatea la locul de munca scade in zilele cu temperaturi ridicate, iar 71% se simt mai irascibili in astfel de perioade.
LA FOLLIA incheie editia 2024 a stagiunii bucurestene de muzica veche
  Un eveniment muzical de exceptie, prezentat de catre ansamblul de muzica baroca SEMPRE, LA FOLLIA incheie editia 2024 a stagiunii bucurestene de muzica veche Joi, 11 Iulie 2024, de la ora 19, in elegantul spatiu al Palatului Bragadiru
Marionnaud si marcile pe care le reprezinta continua initiativa de reimpadurire pentru conservarea mediului in Romania
  In colaborare cu marcile de parfumuri de top Calvin Klein, Chloe, Elizabeth Arden, Woman Secret si Issey Miyake, Marionnaud va dona 5% din pretul de achizitie al fiecarei vanzari a acestor parfumuri catre ONG-ul EcoAssist din Romania
 Studiu de caz Lighthouse PR & XTB Romania: Cum a pozitionat comunicarea strategica XTB ca lider de opinie in industria financiara din Romania
  Daca in 2019, XTB Romania a avut circa 220 de aparitii media, in 2020, prezenta in media a crescut la peste 1,300 aparitii. In anul 2023, XTB a inregistrat peste 3,700 de aparitii media si analisti XTB la emisiuni TV
 
PUBLICITATE:
« 2 3 4 5 6 »