Cu o tinta de 1 Milion de portii pe an, in prezent, asociatia distribuie zilnic peste 1.000 portii de mancare gatita cu ajutorul a peste 200 de voluntari si cu sprijinul a 60 de sponsori corporate si 200 de donatori. Beneficiarii proiectului social sunt din Bucuresti, Hunedoara si Constanta, atat persoane varstnice, copii din familii defavorizate, persoane provenite din medii vulnerabile, cat si cadre medicale de la Institutul Bals.
1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in contextul COVID-19. Studiu Reveal Marketing Research
60% dintre angajatii din sectorul public considera ca pandemia a contribuit la digitalizarea institutiei la care lucreaza
Cea mai recenta investitie este proaspat lansatul depozit din Bucuresti, cu servisare premium, o suprafata de peste 3000 de metri patrati, o capacitate de stocare de peste 2000 de paleti
Prin aceasta masura, Telekom Romania previne si impiedica una dintre cele mai raspandite fraude din mediul online si anume incheierea de abonamente pe nume reale, dar folosind fotografii si identitati furate. Practic, prin noua aplicatie utilizata de Telekom, este imposibil sa incarci din telefon vreo imagine in formularul de abonare, pentru ca fotografia este obtinuta in direct, online. Utilizatorul nu trebuie sa descarce niciun fel de...
Aproape 4 din 10 romani (39%) ar alege mai degraba brandurile care au promotii cu ocazia zilei de 8 martie.
Anul trecut, prin campania Dincolo de cifre sunt oameni, Ogilvy Romania, la invitatia UAPR, a lansat primul demers local de sustinere a comunitatilor creative locale, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plata. Din aceasta luna, campania este preluata de ACC Belgia, co-fondator JEP (juriul pentru etica in publicitate) si co-organizator al EFFIE Awards. Adaptarea campaniei este realizata de Ogilvy Social Lab Brussels.
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara noastra nu este pregatita ca infrastructura pentru soferii masinilor electrice si doar 21% dintre oameni declara ca vor...
Pe principiul “ai, n-ai mingea, tragi la poarta!”, Supercupa Lidl powered by WOPA a devenit prima competitie offline-online din Romania.
Potrivit initiatorilor programului, cu ajutorul celor 5 module concepute de Cosmina Grigore, supravietuitoare din 2013 a cancerului de san, participantele vor invata sa depaseasca trauma provocata de diagnostic si sa ajunga la o stare de echilibru, la un aliniament intre corp, minte si suflet.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: