Dezvoltata local, noua campanie de comunicare integrata este dedicata Home Menu – bundle-ul de produse care vine sa raspunda nevoilor de consum ale clientilor in contextul pandemic, dar si calendaristic actual.
Pana la finalul anului trecut, Vodafone Romania a livrat catre inspectoratele scolare judetene toate cele 108.327 de tablete conectate la Internet, ca furnizor in cadrul licitatiei coordonate de catre Ministerul Educatiei si Cercetarii; La acestea se adauga alte cateva zeci de mii de tablete pe care Vodafone Romania le-a furnizat pe parcursul anului 2020 in cadrul proiectelor educationale initiate la nivel local de catre institutii si...
Studiu Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de vaccinarea impotriva COVID-19; 36% dintre respondenti au declarat ca se vor vaccina de indata ce vaccinul va fi disponibil ; 26% dintre respondentii care declara ca se vor vaccina, spun ca o vor face mai tarziu, nu in 2021.; 47% dintre respondenti afirma ca se vaccineaza pentru a-i proteja pe ceilalti.
Seniorii care vor sa se implice in comunitate pot deveni mentori on-line pentru copiii din program. Conform raportului INSSE de la 1 ianuarie 2020, peste 3,7 milioane de persoane din Romania au varsta de peste 65 de ani, iar conform studiului national realizat de Fundatia Regala Margareta a Romaniei, 47% dintre varstnici se confrunta cu un profund sentiment de inutilitate din cauza piederii rolului social
In urma unui proces riguros de selectie, OPPO, lider mondial in domeniul tehnologiei, a ales agentia Tribal Worldwide Romania pentru a se ocupa de comunicarea brandului in digital si social media.
Fraudele sunt ascunse sub diverse programe de recompensare a clientilor, in care acestia sunt invitati sa furnizeze informatii personale sau date de identificare, precum nume, prenume, CNP, adresa locuintei, parole, cod abonat, informatii privind carduri bancare ( numar card, cod CVC, PIN ) etc.
Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
“Desi pandemia de Covid-19 a facut ca acest al 20-lea an din existenta Profi sa fie unul deosebit de dificil, avem numeroase motive sa sarbatorim”, a declarant Pawel Musial, directorul general al retelei.
“Emotia ramane cel mai important ingredient pentru o masa perfecta. Dupa 20 de ani de prezenta pe piata din Romania si 15 ani in care a urat romanilor ”Pofta de viata”, Floriol stie bine acest lucru si le propune consumatorilor sai un stil de viata echilibrat si sanatos." spune Monica Spiru, Marketing Manager Romania & Bulgaria.
Intr-o tara cu 14,000 localitati (dintre care doar 319 sunt orase, restul sunt comune si sate) au mai ramas cel mult 21,000 scoli (iar Institutul National de Statistica spune ca doar 7,204 au personalitate juridica); adica 1,5 scoli per localitate. Mai exact: 82% dintre aceste cladiri au fost construite inainte de 1970, 16% pana in 1989 iar 2% dupa Revolutie.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: