Esti mai puternic decat crezi! Noua campanie Regina Maria vrea sa imputerniceasca pacientul si sa-l scoata din contextul vulnerabil, neputincios, de victima.
  Spotul este realizat de catre regizorul britanic Laurence Dunmore, a carui viziune unica reuseste sa transpuna cu impact puternic, in doar cateva secunde, calatoria emotionala si plina de provocari a pacientului, de la diagnostic la vindecare.
  In portofoliul Biofarm se regasesc si acum produse care au trecut cu brio testul timpului, asa cum sunt Carmol, pe piata inca din 1928, Triferment si Anghirol, doua dintre mai cunoscute branduri, lansate in 1959, Cavit, esential in dezvoltarea armonioasa a copiilor, aparut in 1964, sau Colebil, expertul problemelor biliare care este si astazi lider de piata, la peste 50 de ani de la lansare.
Mai bine de 3 din 4 romani (77%) sunt dispusi sa aleaga electrocasnice smart. Ii impiedica preturile.
  Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice precum masina de spalat rufe, TV sau espressorul de cafea.
Intarzieri in dezvoltarea psihica si a limbajului, deficit de atentie, hiperactivitate, tulburari de comportament. Efectele negative ale supraexpunerii copiilor la ecrane in pandemie.
  Specialistii Asociatiei pentru Sanatate Mintala a Copilului anunta cu ingrijorare o creste cu 34 % a cazurilor de copii cu intarzieri in dezvoltarea psihica si a limbajului, deficit de atentie, hiperactivitate, tulburari de comportament.
Premiera Nestle. Smarties devine primul brand international de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila
Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila, eliminand astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global in fiecare an.
  Initiativa subscrisa noii viziuni de brand a Vodafone, „Impreuna putem”, gardienii digitali ai padurii detecteaza sunetele specifice actiunilor de exploatare forestiera. Dispozitivele sunt conectate la reteaua Vodafone si semnaleaza in timp real pericolele.
GroupM, lider pe segmentul de new business pe o piata locala cu 121 de licitatii active in 2020
  OMvergence a publicat cel mai recent studiu global dedicat segmentului de new business pe piata de media, pentru anul 2020. Raportul reflecta realitatea competitiva si alerta din piata locala de media, cu un total al bugetelor licitate de 188 mil USD, valoare ce plaseaza piata din Romania pe locul 19 la nivel global. 
Mai mult de 2 din 5 romani ( 40%) utilizeaza telefonul mobil pe o perioada de cel putin doi ani. Sondaj Telekom Romania.
  In Romania exista peste 26 Milioane de conexiuni mobile, 135.6% raportat la populatia tarii, iar 97% dintre romani utilizeaza un smartphone, potrivit raportului Hootsuite: DIGITAL 2021 despre situatia mediului digital la nivel global, dar si aplicat pe fiecare tara in parte, anunta compania.
Mai mult de 3 din 4 pacienti (77%) cu artroza de genunchi sunt femei. Semnal de la medicul ortoped Dr. Ion Bogdan Codorean
  ”Instabilitatea de rotula apare mai des la femei decat la barbati din cauza unor factori genetici specifici, a anatomiei diferite, femeile avand bazinul mai lat decat barbatii, sau a unor ligamente mai slabe ” spune  Dr. Ion Bogdan Codorean, medic ortoped, specializat in traumatologie sportiva.
Consultantii de brand de la Branzas au semnat identitatea TeraGlass
  Potrivit companiei, proiectul a cuprins identitatea vizuala, materiale de comunicare, desenul adaptiv al unor imagini si ilustratii-cheie precum si adaptari pentru diferite piete externe.
 
PUBLICITATE: