Anul trecut, prin campania Dincolo de cifre sunt oameni, Ogilvy Romania, la invitatia UAPR, a lansat primul demers local de sustinere a comunitatilor creative locale, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plata. Din aceasta luna, campania este preluata de ACC Belgia, co-fondator JEP (juriul pentru etica in publicitate) si co-organizator al EFFIE Awards. Adaptarea campaniei este realizata de Ogilvy Social Lab Brussels.
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara noastra nu este pregatita ca infrastructura pentru soferii masinilor electrice si doar 21% dintre oameni declara ca vor...
Pe principiul “ai, n-ai mingea, tragi la poarta!”, Supercupa Lidl powered by WOPA a devenit prima competitie offline-online din Romania.
Potrivit initiatorilor programului, cu ajutorul celor 5 module concepute de Cosmina Grigore, supravietuitoare din 2013 a cancerului de san, participantele vor invata sa depaseasca trauma provocata de diagnostic si sa ajunga la o stare de echilibru, la un aliniament intre corp, minte si suflet.
In zilele de 26, 27, 28 februarie si 1 martie, intre orele 10 si 17, la Muzeul Taranului Roman, ctitorii proiectului Teatrul Grivita 53, invita publicul larg sa participe – prin achizitia de martisoare cu autograf – la strangerea de fonduri pentru constructia teatrului din Calea Grivitei nr. 53, cea mai provocatoare aventura culturala a acestui moment si prima initiativa privata de acest fel din 1946 pana in prezent, anunta...
Evenimentul este o premiera mondiala, Romania fiind prima tara din lume care organizeaza aceasta competitie mondiala pentru toate categoriile de varsta.
Vodafone Romania a ajuns la o economie de energie in principalele sale centre de date de aproximativ 50MWh pe luna, echivalentul consumului a peste 350 de gospodarii in aceeasi perioada de timp, anjunta compania.
Campanie Scoala IAA de Valentines 2021. 14% discount pentru partenerii profesionali agentie + client
Scoala IAA de Marketing si Comunicare ofera o reducere de 14% pentru partenerii profesionali client-agentie care se inscriu impreuna la unul dintre modulele din aceasta primavara. Initiativa este menita sa incurajeze relatiile profesionale profunde si sanatoase si sa sustina colaborarea pe termen lung
Muzeul Kitschului, Muzeul Simturilor dar si alte noi experiente pentru bucuresteni, la AFI Cotroceni
,,Din pacate, unele sectiuni ale expozitiei au fost interpretate intr-o maniera eronata si tocmai datorita faptului ca, pentru noi, experienta si siguranta clientilor in mall sunt prioritare, am decis sa retragem acele exponate care au starnit dezbateri” motiveaza managementul retragerea unor exponate.
“In momentul de fata, acest segment nu este realmente reprezentat in retailul romanesc, asa ca intervenim pentru a-l oferi,” a declarat Pawel Musial, directorul general Profi. “Dupa parerea mea, putem castiga aceasta piata.”
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: