,,Paseste cu incredere in scoala" reamenajeaza anual 5 curti de scoli din mediul rural. Program social demarat de Asociatia Bookland si Elis Pavaje
  Pentru a sustine institutii cu resurse limitate si pentru a celebra primii 30 ani de existenta, incepand din acest an compania a decis sa redirectioneze 1% din valoarea produselor rezidentiale, achizitionate de clienti, catre un nou proiect CSR care vizeaza cresterea calitatii conditiilor de invatamant: “Paseste cu incredere in scoala!“.
Formare profesionala de ultima ora pentru recalificare pe locuri de munca in tehnologie cu NewTech Academy si Wawiwa Tech Training, Israel
  Lavinia Chican, Partner McCann PR,  Board Member NewTech Academy:  ,,  NewTech Academy este un hub de educatie tehnologica care raspunde unor nevoi importante ale pietei de munca si anume: calificarea la nivel inalt a viitorilor angajati si aducerea lor mai aproape de angajatorii din industria IT&C, FMCG, banking, retail etc. NewTech Academy ofera un sistem integrat de programe de formare, completat de experiente...
Telekom Romania lanseaza chatbot-ul ANA, pentru a oferi suport HR angajatilor
„Ca unul dintre liderii in tehnologie de pe piata locala, ne-am dorit sa oferim aceeasi experienta digitala moderna, pe care o punem la dispozitia clientilor prin asistentul virtual Tim, si angajatilor nostri. Colaborarea cu Future WorkForce ne-a permis sa simplificam si, in acelasi timp, sa eficientizam procesul de interactiune cu departamentul de HR” a spus Carmen Dumitrache, Director Executiv Resurse Umane, Telekom Romania.
Gustul original al optimismului, din 1991. Campanie aniversara Coca-Cola de 30 de ani pe piata locala
  Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video emotionant:  https://bit.ly/3oaEclW   
Agentia The Public Advisors comunica pentru aplicatia de health tech Beesers
  “Ne-am bucurat sa aflam ca in Romania exista o astfel de aplicatie care, in doar sase pasi, reuseste sa iti aduca personalul medical calificat in confortul casei. Ne plac proiectele creative care, totodata, reusesc sa aduca plus valoare societatii” spune Raluca Mihalachioiu, Managing Partner, The Public Advisors.
In urma unei licitatii, Policolor a ales Dare Digital pentru comunicare si promovare online
  In urma licitatiei, Policolor a ales ca Dare Digital sa preia comunicarea digitala, coordonarea si implementarea campaniilor de media pentru brandul corporate si pentru brandurile de produs din portofoliu – SPOR (brand premium de vopsea - prima vopsea lavabila romaneasca), Deko Professional (solutii si sisteme pentru profesionisti), Protecta (solutii pentru vopsirea metalului) si CasaBella (produs adresat familiilor care...
61% dintre tinerii din Generatia Z sunt ingrijorati de viitorul loc de munca si cariera. Telekom lanseaza Futureproof pentru sprijin.
  Proiectul Futureproof este o platforma de sprijin (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care isi propune sa inspire si sa sustina tinerii din Generatia Z in a identifica oportunitati viitoare de cariera si a descoperi abilitati pe care nu le-au valorificat pana in acest moment. Cercetarile efectuate de Telekom releva faptul ca tinerii din Generatia Z sunt ingrijorati cu privire la perspectivele lor viitoare, peste 54% dintre acestia fiind...
LONCOLOR o sustine pe ROXEN la Eurovision Song Contest 2021
  „Suntem onorati sa o sutinem pe ROXEN in drumul sau catre una dintre cele mai iubite competitii muzicale. Anul trecut, ROXEN a devenit brand ambassador-ul gamei LONCOLOR EXPERT HEMPstyle, iar culoarea de par pe care o poarta este 4.22 – Violet Intens, o nuanta vibranta pentru un plus de incredere in sine ”  a spus Marius Nita, director de marketing si vanzari LONCOLOR
1,5 milioane de varstnici romani sufera de singuratate. Cea mai noua campanie Dr. Max semnata de Ogilvy Romania, alaturi de ei
  Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania sustine parteneriatul dintre Farmaciile Dr.Max si Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor pentru o comunitate sanatoasa si demna, cea a seniorilor cu varste de peste 65 de ani.
  In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
 
PUBLICITATE: