Noua campanie are o componenta puternica de implicare a consumatorilor, atat prin experientele digitale, cum este filtrul AR disponibil in Instagram, cat si prin promotia cu premii. In aplicatia Coca-Cola, acestia pot inscrie codurile de pe ambalaje, avand astfel sansa de a castiga unul dintre numeroasele premii incluse in promotie, printre care: boxe portabile, casti wireless sau o masina hibrid.
La 30 iunie 2021, platforma numarase aproape 109.000 de vizitatori unici pe versiunea in limba romana a aplicatiei. Spre comparatie, pagina in limba germana a inregistrat peste 203 mii de unici, iar pe locul trei s-a clasat pagina in limba poloneza cu putin peste 106 mii de unici.
Persoanele singure de varsta mijlocie par sa fie mai multumite de relatiile cu familia si prietenii (63%), comparativ cu tinerii cu educatie superioara si venit ridicat (45%).
Telefonul Varstnicului este apelat in principal de seniori de peste 70 de ani, care locuiesc singuri
Informatiile si ajutorul material raman principalele motive de apelare la serviciul social Telefonul Varstnicului, din cele peste 7500 de convorbiri telefonice si aproape 1500 de apelanti unici in primele sase luni ale anului 2021
Doar 6 din 10 romani la nivel national declara ca sunt multumiti de locuinta in care traiesc, releva un studiu Reveal Marketing Research privind gradul de satisfactie al romanilor vis-a-vis de locuinta in care traiesc.
Prin intermediul chat-ului integrat in website-ul companiei - www.telekom.ro/liveshop , clientii intra in legatura cu un reprezentant Telekom Romania care ii contacteaza pe numarul de telefon pe care acestia il indica. In timp ce discuta telefonic cu agentul, clientii vor vedea live ce se intampla in magazin, dar si imagini cu produsele companiei.
Peste 30% dintre romani consuma produse ecologice si sunt de parere ca un comportament responsabil are impact pozitiv asupra mediului inconjurator (86%), conform studiului realizat de Reveal Marketing Research in parteneriat cu Retail-FMCG pe un esantion de 1024 de persoane.
Aplicatia ,,Unde mi-e tehnicianul” (Where is my Technician) de la Telekom Romania, care permite rezolvarea deranjamentelor din sistem, de la distanta, dar si vizualizarea timpului si rutei pe care se afla tehnicianul in drum spre locatia deranjata, ,,concediaza” o buna parte din serviciile care erau accesate doar prin intermediul call-center-ului.
„Entuziasmul localnicilor si cifrele de vanzari de pana acum confirma ca acest format se bucura de succes si in localitatile extraurbane,” a declarat Pawel Musial, directorul general al retelei de magazine Profi.
Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de zi.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: