Peste 30% dintre romani spun ca includ in alimentatia lor produse ecologice
  Peste 30% dintre romani consuma produse ecologice si sunt de parere ca un comportament responsabil are impact pozitiv asupra mediului inconjurator (86%), conform studiului realizat de Reveal Marketing Research in parteneriat cu Retail-FMCG  pe un esantion de 1024 de persoane.
  Aplicatia ,,Unde mi-e tehnicianul” (Where is my Technician) de la Telekom Romania, care permite rezolvarea deranjamentelor din sistem, de la distanta, dar si vizualizarea timpului si rutei pe care se afla tehnicianul in drum spre locatia deranjata, ,,concediaza” o buna parte din serviciile care erau accesate doar prin intermediul call-center-ului.
Primul Profi Loco, in Timis. Gama imbunatatita, o atmosfera aerisita si cumparaturi mai rapide
  „Entuziasmul localnicilor si cifrele de vanzari de pana acum confirma ca acest format se bucura de succes si in localitatile extraurbane,” a declarat Pawel Musial, directorul general al retelei de magazine Profi.
Noua gama de mancaruri gata preparate Maestro, de la Caroli Foods Group. Creatie, Next Advertising.
Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de zi.
  Cu ochii la nunta si lautarii premiilor de creatie si eficienta in comunicare, s-a furat mireasa. Sloganul ,,Imparte Bucurii ”  Boromir din 2011 -2021 n-a fost vazut de ochii vigilenti ai creativilor si oamenilor de marketing care au manufacturat ,,Imparte Bucurie” pentru Aloma de la Nestle, in 2021.
Curs gratuit pentru tinerii care isi doresc o cariera in mediul digital, de la Fundatia Telekom Romania si Telekom Romania
Cursul va fi sustinut de experti din cadrul companiei Telekom Romania: Roxana Ceialacu - Lead Agile Coach, Digital Romania, Lavinia Nica - UX Writer & Product Owner, Catalina Gheorghe & Aurel Geambasu, ambii Digital Marketing Specialists, Digital Care Tribe, Setin Maganean - UX Designer, Digital Care, Digital Care Tribe si Catalin Iordache - Senior Financial Analyst, Data Analytics Tribe.
#5Rusia, file din natura. Expozitie temporara de fotografie despre biodiversitate la Antipa, in colaborare cu Societatea Geografica Rusa.
  „#5Rusia – file din natura” face parte din circuitul de vizitare al  Muzeului National de Istorie Naturala „Grigore Antipa”  din 11 iunie, pana pe data de 15 august 2021.
Previzualizarea in 3D a telefoanelor, in premiera, pe platfoma online Telekom Romania
  “Datorita noii facilitati introduse de Telekom Romania, clientii isi pot analiza mai atent telefoanele dorite direct online fara a mai fi nevoie sa mearga intr-un magazin fizic sau sa sune in Call Center”, declara Gabriel Traistaru, Director Digitalizare in cadrul Telekom Romania. 
Vodafone Romania, certificata ISO pentru eficienta energetica
  ,,Certificarea ISO 50001: 2018 reprezinta inca un reper important in eforturile noastre de a ajunge la o amprenta de carbon „net zero” pana in 2040 si reflecta munca indelungata, consecventa si determinarea echipei Vodafone pentru a eficientiza cat mai mult consumul de energie electrica”, a declarat Catalin Buliga, Chief Network Officer Vodafone Romania.
Finantari de 13.000 lei/proiect prin Fondul Stiintescu de la Fundatia Comunitara Tara Fagarasului (FCTF)
  Fundatia Comunitara Tara Fagarasului (FCTF) lanseaza cea de-a cincea editie a Fondului Stiintescu, program prin care acorda finantari in valoare maxima de 13.000 lei / proiect in limita bugetului disponibil, pentru proiecte educationale care incurajeaza pasiunea pentru stiinte a copiilor si tinerilor cu varste intre 6 si 19 ani, prin activitati creative, inovative, jocuri si experimente.
 
PUBLICITATE: