In ultimii 2 ani, Plan de Viata a sprijinit 10 tineri proaspat iesiti din centre de plasament cu camin, job-uri si consiliere profesionala si personala, astfel incat sa le faciliteze acestora tranzitia catre independenta.
8 din 10 romani asociaza inovatia si modernitatea cu ideea de siguranta, iar 9 din 10 cred ca inovatia le usureaza viata
  Inovatia usureaza viata romanilor (93%) si ii ajuta sa se simta in siguranta (84%). Tinerii cu varste intre 25 si 34 de ani cred ca inovatia are un rol important in protejarea mediului inconjurator (88%) si contribuie, de asemenea, la un trai mai sanatos (81%). Un numar de 7 din 10 romani ar avea incredere in cel mai inovator si sustenabil material de zidarie.
HEINEKEN Romania lanseaza, pe piata locala, noul sortiment Ciuc Radler fara alcool - Visina si Lamaie
  La 9 ani de la lansarea pe piata din Romania, Ciuc® Radler continua cu lansarea sortimentului Visina si Lamaie, fara alcool. Pana in 2023, compania se va asigura ca doua optiuni fara alcool sunt disponibile pe majoritatea pietelor sale. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, si 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0 alcool.
  Potrivit initiatorilor proiectului, profitand de informatiile acumulate de Profi si puse la dispozitia lor, fermierii incadrati in program afla din timp care sunt preferintele cumparatorilor, care sunt caracteristicile legumelor si fructelor pe care acestia le cauta. In urma analizei, producatorii decid impreuna cu inginerii agronomi Profi ce si cat sa produca in anul urmator si isi dimensioneaza recolta pentru un maxim de castig si un...
  Noua campanie are o componenta puternica de implicare a consumatorilor, atat prin experientele digitale, cum este filtrul AR disponibil in Instagram, cat si prin promotia cu premii. In aplicatia Coca-Cola, acestia pot inscrie codurile de pe ambalaje, avand astfel sansa de a castiga unul dintre numeroasele premii incluse in promotie, printre care: boxe portabile, casti wireless sau o masina hibrid.
Peste 100.000 de romani din Generatia Z au testat platforma vocationala Futureproof de la Telekom
  La 30 iunie 2021, platforma numarase aproape 109.000 de vizitatori unici pe versiunea in limba romana a aplicatiei. Spre comparatie, pagina in limba germana a inregistrat peste 203 mii de unici, iar pe locul trei s-a clasat pagina in limba poloneza cu putin peste 106 mii de unici.
5 din 10 romani la nivel national se declara multumiti de relatiile cu apropiatii si de locul de munca
Persoanele singure de varsta mijlocie par sa fie mai multumite de relatiile cu familia si prietenii (63%), comparativ cu tinerii cu educatie superioara si venit ridicat (45%).
Telefonul Varstnicului este apelat in principal de seniori de peste 70 de ani, care locuiesc singuri
  Informatiile si ajutorul material raman principalele motive de apelare la serviciul social Telefonul Varstnicului, din cele peste 7500 de convorbiri telefonice si aproape 1500 de apelanti unici in primele sase luni ale anului 2021
Costurile de reparatii (55%), factura la curent electric (54%) si costurile de intretinere (54%), primele griji pe lista satisfactiei privind locuinta romanilor
  Doar 6 din 10 romani la nivel national declara ca sunt multumiti de locuinta in care traiesc, releva un studiu Reveal Marketing Research privind gradul de satisfactie al romanilor vis-a-vis de locuinta in care traiesc.
Magazin cu transmisiune live si agent dedicat clientilor. Telekom Romania lanseaza Live shop.
  Prin intermediul chat-ului integrat in website-ul companiei -  www.telekom.ro/liveshop  , clientii intra in legatura cu un reprezentant Telekom Romania care ii contacteaza pe numarul de telefon pe care acestia il indica. In timp ce discuta telefonic cu agentul, clientii vor vedea live ce se intampla in magazin, dar si imagini cu produsele companiei.
 
PUBLICITATE: