Vodafone Romania echipeaza Salvamont cu sisteme de localizare a victimelor avalanselor
  Sistemul RECCO, dezvoltat de compania suedeza cu acelasi nume, este format dintr-un dispozitiv de localizare utilizat de salvamontisti si placute reflectoare pe care turistii le pot purta in echipamente si cu ajutorul carora este posibila gasirea acestora
Fundatia Vodafone si DreamLab cauta parteneri. 2 milioane de utilizatori pentru identificarea de solutii impotriva COVID-19, cancer si schimbari climatice
  DreamLab foloseste puterea de calcul comuna a telefoanelor inteligente pentru a analiza date complexe cat timp dispozitivele nu sunt utilizate sau se afla la incarcat. 2 milioane de utilizatori din 17 tari si-au pus telefoanele inteligente in slujba accelerarii cercetarii pentru identificarea de tratamente pentru COVID-19 si cancer.
Singurul patinoar din Bucuresti-Ilfov conform normelor olimpice internationale devine Allianz-Tiriac Arena
  Fundatia Tiriac a incheiat un parteneriat cu o durata de trei ani cu Allianz-Tiriac, astfel compania de asigurari devine sponsorul principal al singurului patinoar din zona Bucuresti-Ilfov, dezvoltat conform celor mai recente norme olimpice internationale, Allianz-Tiriac Arena.
  Intr-o campanie 360°, care contine executii de ATL, Digital, Media sau Social Media, consumatorii sunt invitati sa isi „sperie” spaimele si banca actuala, aplicand pentru un Credit de nevoi personale cu Refinantare prin video banking, cu o dobanda horror de mica pe perioada promotiei, de la doar 6,66%.
HELL ENERGY lanseaza noua editie Ice Cool cu arome specifice sezonului rece si design scandinav
  Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de produse, in 2019, brandul a lansat o noua categorie de produse, pe baza de cafea si lapte – Energy Coffee.
 Vodafone lanseaza Eco-SIM-urile fabricate din plastic reciclat. In Romania, de anul viitor.
  Disponibile in Romania de anul viitor, incepand de luna aceasta, Vodafone le va oferi clientilor Eco-SIM-uri avand dimensiunile reduse la jumatate fata de cartelele SIM obisnuite, realizate din plastic reciclat. Acestea vor inlocui progresiv cartelele SIM existente, realizate din plastic nou si vor fi introduse in toate cele 12 tari din Europa in care Vodafone deruleaza operatiuni, dar si in Egipt, Turcia si Africa de Sud.
6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze. 40% intentia de vaccinare in randul romanilor, comparativ cu 36% in ianuarie.
  La nivel national, 6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze, aceste persoane provenind in special din randul tinerilor cu varste cuprinse intre 16-24 ani (68%). Similar cu datele din ianuarie 2021, femeile declara ca nu se vor vaccina, un procent mai mare dintre acestea refuzand mai degraba din cauza reactiilor adverse (57% fata de 47% pentru barbati), in timp ce in randul barbatilor intentia de vaccinare este mult mai mare (43%...
1,2 milioane de persoane cu deficiente de auz in Romania. Procter & Gamble isi face publicitatea accesibila acestora
Mariana Kordopati, Senior Marketing & Commercial Director South East Europe P&G.  „Dorim sa le multumim partenerilor nostri, statiilor TV si agentiilor. Doar daca toti actorii cheie din industrie isi unesc fortele vom putea face societatea noastra mai incluziva. Calatoria noastra tocmai a inceput, dar ne-am angajat sa ne continuam eforturile, sa fim o forta a cresterii si a binelui si sa conducem prin exemplu, invitandu-i...
Noile modele iPhone 13 Pro Max, iPhone 13 Pro, iPhone 13 si iPhone mini, disponibile cu precomanda la Vodafone Romania
  Clientii pot face precomenzi pentru noua gama iPhone 13, urmand sa devina disponibila incepand cu 8 octombrie a.c.
Prima campanie globala din cadrul noii platforme de comunicare Real Magic, Coca-Cola.
  Brandul Coca-Cola prezinta Real Magic, noua sa platforma globala de marketing, si dezvaluie “Hug”, o noua abordare a emblematicului logo Coca-Cola.
 
PUBLICITATE: