Eva Mendes este imaginea noii ape potabile filtrate FloeWather
  Eva Mendes a devenit imaginea noii ape potabile in doza de aluminiu, FloeWater. Fabricata cu o tehnologie unica de filtrare, FloeWater intra pe piata locala cu o apa potabila cristalina, cu dubla filtrare, disponibila in doze de aluminiu de 250 ml.
LONCOLOR lanseaza campania promotionala de vara ”Castigi cu stil si culoare o croaziera pe mare”
  Derulata in perioada 15 iulie – 30 septembrie 2024, campania se desfasoara la nivel national, iar participarea are loc prin inscrierea codului unic din interiorul steagului promotional care marcheaza produsele participante la promotie, prin oricare dintre urmatoarele metode: sms la 1859 (tarif normal in retelele: Orange, Vodafone, Telekom si Digi), scanarea codului QR aflat pe steag sau direct pe pagina campaniei. 
Demonstratie de tehnologie la Neversea de la Telekom Romania Mobile. Continua la UNTOLD
 ,,Toti clientii care au fost pe plaja Neversea s-au convins de fiabilitatea retelei precum si de calitatea serviciilor Telekom Romania Mobile”, a spus Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile.
7 din 10 romani simt ca viata lor de zi cu zi este afectata de canicula. Reveal Marketing Research
  76% dintre romani simt ca productivitatea la locul de munca scade in zilele cu temperaturi ridicate, iar 71% se simt mai irascibili in astfel de perioade.
LA FOLLIA incheie editia 2024 a stagiunii bucurestene de muzica veche
  Un eveniment muzical de exceptie, prezentat de catre ansamblul de muzica baroca SEMPRE, LA FOLLIA incheie editia 2024 a stagiunii bucurestene de muzica veche Joi, 11 Iulie 2024, de la ora 19, in elegantul spatiu al Palatului Bragadiru
Marionnaud si marcile pe care le reprezinta continua initiativa de reimpadurire pentru conservarea mediului in Romania
  In colaborare cu marcile de parfumuri de top Calvin Klein, Chloe, Elizabeth Arden, Woman Secret si Issey Miyake, Marionnaud va dona 5% din pretul de achizitie al fiecarei vanzari a acestor parfumuri catre ONG-ul EcoAssist din Romania
 Studiu de caz Lighthouse PR & XTB Romania: Cum a pozitionat comunicarea strategica XTB ca lider de opinie in industria financiara din Romania
  Daca in 2019, XTB Romania a avut circa 220 de aparitii media, in 2020, prezenta in media a crescut la peste 1,300 aparitii. In anul 2023, XTB a inregistrat peste 3,700 de aparitii media si analisti XTB la emisiuni TV
Campanie de admitere contra curentului: UTCB indeamna tinerii sa iasa din lumea virtuala si sa exploreze cladirile istorice din 8 orase ale Romaniei
  Daca in 2023 viitorii studenti in inginerie de la Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (UTCB) au fost invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa reconstructia Bucurestiului in Minecraft, in cadrul campaniei de preinscrieri din acest an, tinerii sunt invitati sa iasa din universul digital pentru a explora, pe teren, opt orase din Romania, printre care: Bucuresti, Ploiesti, Buzau, Targoviste si Slobozia.
Votul publicului pentru proiectele de arhitectura la Bienala Arhitectura.6 HUMAN ± NATURE 2024
  Un proiect cultural initiat in parteneriat de Ordinul Arhitectilor din Romania Filiala Brasov-Covasna-Harghita, OAR Filiala Sibiu-Valcea si OAR Filiala Mures, HUMAN ± NATURE 2024 este sustinut de Ordinul Arhitectilor din Romania din Timbrul de arhitectura si cofinantat din bugetul Municipiului Brasov.
Campania de atragere de fonduri cu tematica sportiva Swimathon Bucuresti 2024 a strans 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte din diverse domenii
  In cele 12 editii desfasurate pana acum, cea mai mare campanie de strangere de fonduri cu tematica sportiva din tara - Swimathon Bucuresti, organizata de Fundatia Comunitara Bucuresti, a sustinut 292 de proiecte, a atras peste 5.800 de inotatori si a strans mai mult de 1,5 milioane de euro de la 49.000 de donatori.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »