Exclusiv pentru Generatia Z.Telekom Romania Mobile lanseaza in premiera #BESTY, cartela preplatita la 2 euro credit.
  ,,Potrivit celui mai recent recensamant, grupa de varsta 14-25 de ani reprezinta 13% din populatia Romaniei, peste 2,4 milioane de persoane si e #treabaNOASTRA sa ne adaptam constant si sa le oferim servicii simple si usor de accesat”, explica Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile.
Michele Morrone joaca rolul principal in filmul biografic Maserati: The Brothers
  Cunoscut atat ca protagonist al filmului „365 Days”, cat si ca imagine a brandului lider de piata HELL ENERGY, Morrone  urmeaza sa apara intr-un alt rol interesant.
Castigatorii turneului de hochei pentru copii Tiriac Trophy 2024
  Allianz-Tiriac U15, Dedeman U13, Corona Brasov U11, Allianz-Tiriac U9 si Triumf Bucuresti U7 au adjudecat trofeul competitiei
Pauza temporara in productie la fabrica HELL, din cauza deficitului de vitamina B la nivel european
Producatorul HELL ENERGY (Ungaria), va suspenda temporar productia de bauturi energizante HELL, care contin vitamine de tip B, incepand cu data de 17 octombrie 2024, pentru o perioada estimata de 2-3 saptamani.
Fundatia Regala Margareta a Romaniei lanseaza selectia nationala pentru Bursele Tinere Talente 2025, editia a 17-a
Elevii si studentii cu varste intre 14 si 24 de ani, care urmeaza studii in domeniul muzicii clasice sau artelor vizuale la institutii de invatamant vocationale din Romania si provin din familii cu venituri reduse, sunt invitati sa aplice pana la data de 10 noiembrie 2024, pentru a obtine o bursa in cadrul acestui program, ajuns la cea de-a 17-a editie.
80% dintre romanii care primesc notificari RO-ALERT se simt mai in siguranta in viata de zi cu zi. Reveal Marketing Research.
  Romanii doresc imbunatatiri pentru sistemul RO-ALERT, precum ajustarea volumului si tonului notificarilor (40%), optiunea „Doar vizual", fara sunet (27%), si eliminarea alertelor pentru situatii „mai putin urgente" (23%).
Dove lanseaza campania Dove - 20 de ani de frumusete adevarata
Brandul incurajeaza la promovarea frumusetii autentice si se angajeaza sa nu utilizeze Inteligenta Artificiala in reprezentarea femeilor in campaniile sale
Contul de comunicare Provident Financial Romania, castigat de GMP&U
  „Impreuna, ne vom concentra pe actiuni si proiecte comunicate intr-o maniera care sa ajute consumatorii sa faca alegeri financiare responsabile si constiente si sa inteleaga rolul companiei in societate.”, a declarat Nida Halit, Director Comunicare si Crisis Management, GMP&U.
 34 de idei de afaceri sociale din regiunile Nord-Est, Centru si Nord-Vest ale Romaniei vor primi, fiecare, cate 61.000 de euro nerambursabili
 
Reteaua de magazine Profi se alatura eforturilor de ajutorare a comunitatilor grav afectate de inundatii
  „In momente ca acesta, solidaritatea devine o datorie morala. Ne vedem afectati, dar exista oameni care au pierdut mult mai mult, iar noi nu putem ramane indiferenti. Ne implicam cu toate resursele pe care le avem la dispozitie pentru a aduce alinare si sprijin acolo unde este nevoie," a declarat Calin Costinas, director general adjunct al magazinelor Profi.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »