Bruno aduce bucurie copiilor la Profi, in familia Urseroi
  Familia Urseroi mai vin cu un mesaj important pentru copii: iubiti animalele dar este o mare diferenta intre cele din plus si cele salbatice: pe primele le puteti imbratisa dar pe celelalte trebuie sa le admirati de la distanta, fara sa le provocati, caci locul lor este in natura si daca va apropiati prea mult ele se pot speria si pot avea reactii nedorite.
Coca-Cola HBC AG, desemnata cea mai sustenabila companie de bauturi din Europa
  ,,Angajamentul pe care ni l-am asumat in octombrie anul trecut este sa reducem emisiile pana la net zero pe intreg lantul de valoare pana in 2040, iar realitatile dure discutate la COP26 ne reamintesc amploarea provocarilor cu care ne confruntam si faptul ca avem, in continuare, cu totii, multe d
4 din 10 romani nu recicleaza aparatele electrice vechi pentru ca nu stiu unde. Studiu al Asociatiei Environ realizat de Reveal Marketing Research.
  Luand in considerare rezultatele studiului, Asociatia Environ lanseaza campania Recicleaza! Acum ai unde. prin care isi propune extinderea retelei nationale de puncte de colectare a deseurilor electrice de mici dimensiuni cu minim 2022 de locatii noi.
Parteneriat strategic Coca-Cola HBC Romania, Auchan si GreenPoint Management pentru colectarea separata a deseurilor
  Implementata de organizatia non-profit Viitor Plus, campania invita consumatorii sa colecteze ambalaje de plastic de tip PET in spatiile de colectare special amenajate in hipermarketurile si supermarketurile Auchan din toata tara.
7 din 10 romani vor sa-si imbunatateasca starea financiara in 2022, iar 1 din 2 spun ca cel mai mult vor sanatate. Studiu Reveal Marketing Research.
  La finele anului 2021, practic al doilea an in pandemie, romanii denota rezilienta si putere de adaptare in fata greutatilor.
PROFI a devenit partener principal al Federatiei Romane de Handbal
  “Sustinand echipa nationala feminina timp de mai multi ani am putut remarca eforturile consecvente ale FRH, iar asta ne-a determinat sa ne extindem sutinerea catre toate tipurile de activitati pe care le promoveaza federatia: loturile masculine si feminine, echipele nationale de seniori, tineret, cadeti, juniori si programul Plan Talent” a spus Pawel Musial, Director General, Profi Rom Food
Donatii de peste 2 milioane lei in campania 2021 de strangere de fonduri pentru Casele Ronald McDonald
  McDonald’s Romania si Fundatia pentru Copii Ronald McDonald au incheiat editia 2021 a campaniei de strangere de fonduri prilejuita de McHappy Day cu peste 2 milioane de lei donati in restaurantele McDonald’s din toata tara, online, prin sms si de catre companii, in sprijinul familiilor aflate in situatii vulnerabile, anunta compania.
Campanie de transport gratuit celor peste 150.000 de membri eMAG Genius, la comenzile eligibile pana la sfarsitul lunii februarie
  Anca Leopea, Marketing Manager, Freshful by eMAG:,,Ne dorim ca Freshful sa devina alegerea principala a membrilor eMAG Genius cand vine vorba de e-groceries si, pentru ca “Viata ar trebui sa fie Freshful”, vom continua sa le oferim noi avantaje si surprize care sa ii faca sa revina in aplicatie.”
  Conceputa ca un manifest despre importanta protectiei financiare, Campania #ZestreaDeProtectie, realizata alaturi de fotograful Sorin Onisor, este o colectie - despre ritualurile romanesti de protectie.
Felicitari care inspira miracolul Craciunului si respira iubire, la Galeria Rotenberg Uzunov. #strangemunmilion
  Dedicata pentru o sansa la viata a 8 copii, campania #strangemunmilion are ca scop imediat strangerea sumelor necesare pentru achizitionarea de aparate de ventilatie, pentru plata chiriilor celor existente deja, si a consumabilelor specifice acestora, pentru anul 2022 si demareaza pe 8 decembrie, incepand cu ora 17:00, la Galeria Rotenberg-Uzunov, situata in strada Constantin Esarcu nr. 1, intr-un decor de basm, a carui scenografie...
 
PUBLICITATE: