La nivel national, 6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze, aceste persoane provenind in special din randul tinerilor cu varste cuprinse intre 16-24 ani (68%). Similar cu datele din ianuarie 2021, femeile declara ca nu se vor vaccina, un procent mai mare dintre acestea refuzand mai degraba din cauza reactiilor adverse (57% fata de 47% pentru barbati), in timp ce in randul barbatilor intentia de vaccinare este mult mai mare (43%...
Mariana Kordopati, Senior Marketing & Commercial Director South East Europe P&G. „Dorim sa le multumim partenerilor nostri, statiilor TV si agentiilor. Doar daca toti actorii cheie din industrie isi unesc fortele vom putea face societatea noastra mai incluziva. Calatoria noastra tocmai a inceput, dar ne-am angajat sa ne continuam eforturile, sa fim o forta a cresterii si a binelui si sa conducem prin exemplu, invitandu-i...
Clientii pot face precomenzi pentru noua gama iPhone 13, urmand sa devina disponibila incepand cu 8 octombrie a.c.
Brandul Coca-Cola prezinta Real Magic, noua sa platforma globala de marketing, si dezvaluie “Hug”, o noua abordare a emblematicului logo Coca-Cola.
Lantul de magazine a primit recent certificarea Inspiring Employer si anunta transparentizarea salariului brut de pornire si introduce un asistent digital care sa ii ghideze pe candidati in procesul de aplicare
Relatiile sociale se afla in continuare pe primul loc in ceea ce priveste motivatiile romanilor si inregistreaza procente mai ridicate (38%) fata de media vara acestui. Derulat de Reveal Marketing Research, studiul Romanii Azi are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp.
Fundatia Regala Margareta a Romaniei, in calitate de Promotor al proiectului „Tinere Talente - Sustinerea artistilor si profesionistilor din sectoarele creative si culturale” lanseaza procesul de selectie pentru beneficiarii activitatilor de stimulare a aptitudinilor si dezvoltare a competentelor tinerilor artisti debutanti.
„In realizarea Barometrului de Influenta in social media, am pornit de la o serie de nevoi concrete: lipsa unui instrument care sa masoare puterea de persuasiune a influencer-ilor romani si identificarea atributelor care determina influenta, impreuna cu variatiile acestora in functie de varsta comunitatilor de urmaritori” spune Paul Kasprovschi, Senior Consultant Strategy & Branding Graffiti PR.
8 din 10 romani declara ca isi colecteaza gunoiul menajer selectiv. Studiu Reveal Marketing Research
53% dintre respondentii cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 ani declara ca folosesc in cea mai mare parte a timpului metode de transport ecologice
Diana Vlad, Client Solutions Manager / AdColony Lead, despre campania Doritos: „Recomandarea platformei AdColony pentru campania Doritos a venit in mod firesc, avand in vedere focusul echipei de brand asupra obiectivului de engagement si faptul ca AdColony livreaza excelent pe acest indicator. Istoricul de campanii FMCG exploatate in AdColony a evidentiat rate de engagement excelente, de aproximativ 25%, in activarile fun, de tip...
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: