Implementata de organizatia non-profit Viitor Plus, campania invita consumatorii sa colecteze ambalaje de plastic de tip PET in spatiile de colectare special amenajate in hipermarketurile si supermarketurile Auchan din toata tara.
La finele anului 2021, practic al doilea an in pandemie, romanii denota rezilienta si putere de adaptare in fata greutatilor.
“Sustinand echipa nationala feminina timp de mai multi ani am putut remarca eforturile consecvente ale FRH, iar asta ne-a determinat sa ne extindem sutinerea catre toate tipurile de activitati pe care le promoveaza federatia: loturile masculine si feminine, echipele nationale de seniori, tineret, cadeti, juniori si programul Plan Talent” a spus Pawel Musial, Director General, Profi Rom Food
McDonald’s Romania si Fundatia pentru Copii Ronald McDonald au incheiat editia 2021 a campaniei de strangere de fonduri prilejuita de McHappy Day cu peste 2 milioane de lei donati in restaurantele McDonald’s din toata tara, online, prin sms si de catre companii, in sprijinul familiilor aflate in situatii vulnerabile, anunta compania.
Anca Leopea, Marketing Manager, Freshful by eMAG:,,Ne dorim ca Freshful sa devina alegerea principala a membrilor eMAG Genius cand vine vorba de e-groceries si, pentru ca “Viata ar trebui sa fie Freshful”, vom continua sa le oferim noi avantaje si surprize care sa ii faca sa revina in aplicatie.”
Metropolitan Life lanseaza #ZestreaDeProtectie in cadrul campaniei “Protectia este in ADN-ul nostru”
Conceputa ca un manifest despre importanta protectiei financiare, Campania #ZestreaDeProtectie, realizata alaturi de fotograful Sorin Onisor, este o colectie - despre ritualurile romanesti de protectie.
Dedicata pentru o sansa la viata a 8 copii, campania #strangemunmilion are ca scop imediat strangerea sumelor necesare pentru achizitionarea de aparate de ventilatie, pentru plata chiriilor celor existente deja, si a consumabilelor specifice acestora, pentru anul 2022 si demareaza pe 8 decembrie, incepand cu ora 17:00, la Galeria Rotenberg-Uzunov, situata in strada Constantin Esarcu nr. 1, intr-un decor de basm, a carui scenografie...
Cei mici, cu varste cuprinse intre 3 si 12 ani, sunt rugati sa vina cu o pereche de incaltaminte suplimentara, neaparat curata. Pe timpul vizitei in galerie, Mosul isi va exercita magia, iar la plecarea din galerie ghetutele copiilor vor fi recuperate impreuna cu surprizele dulci
Bauturile non alcoolice sunt achizitionate de 69% dintre respondent, in timp ce bauturile alcoolice (49%) se claseaza pe ultimele locuri. Produsele congelate (e.g legume, fructe, etc.) au devenit un “must-have” pentru 60% dintre respondenti.
Cu o investitie care se ridica la 9.5 milioane lei, prin noul restaurant de tip Drive-Thru din Bucuresti fost create 60 de noi locuri de munca si ofera 98 locuri in interior alaturi de 68 locuri pe terasa si la cafeneaua McCafé
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: