„Romania este o piata cheie pentru dezvoltarea OPPO in regiune. Anul acesta vom continua sa ne concentram pe proiecte care sa consolideze pozitionarea si reputatia brandului OPPO pe piata romaneasca. Atentia orientata catre client si performanta sunt doar cateva dintre valorile comune care stau la baza acestui parteneriat ”, a declarat Alexandra Raut, Head of Marketing OPPO Romania.
„Fac un apel la voluntari pentru acest demers prin care vrem sa ajutam copiii refugiati sa beneficieze de o serie de activitati peste zi, care sa le asigure o minima continuitate a educatiei si, in aceelasi timp, o ocupatie. E un lucru benefic si pentru copii si pentru mamele lor. Majoritatea sunt epuizate emotional si orice ajutor pe care il putem oferi este binevenit”, a spus Loredana Visa, director general V+O...
,,Try before you apply” este o campanie care depaseste zona videoclipurilor clasice, creand engagement si continut printr-o experienta online interactiva, abordare diferita de cea cu care este obisnuit publicul. Astfel, candidatul devine personajul principal al povestii, avand posibilitatea de a alege modul in care se desfasoara naratiunea, spun autorii campaniei.
Potrivit companiei, urmandu-si promisiunea "Mobil asa cum vrei. Simplu si corect", facuta clientilor in luna noiembrie, Telekom Romania Mobile anunta o noua surpriza pentru sezonul iubirii, destinata de aceasta data utilizatorilor de cartele preplatite, care isi doresc sa fie conectati nelimitat cu cei pe care ii iubesc.
15 ani mai tarziu de la deschiderea primului multiplex Cinema City in Romania, 65.5 milioane de bilete vandute la aproape 3 milioane de proiectii de film intre 2007 si 2020, Cinema City a deschis cel de al 28 lea cinema la AFI Brasov.
Pe 15 februarie, de Ziua Nationala a Lecturii, 2.500 de vouchere McDonald’s vor fi ascunse printre primele 2.500 de comenzi de carte lansate pe site-ul Elefant.ro. Campania se desfasoara la nivel national, cu scopul de a recompensa cititorii pasionati si de a motiva lectura in randul cititorilor ocazionali
Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood.
Familia Urseroi mai vin cu un mesaj important pentru copii: iubiti animalele dar este o mare diferenta intre cele din plus si cele salbatice: pe primele le puteti imbratisa dar pe celelalte trebuie sa le admirati de la distanta, fara sa le provocati, caci locul lor este in natura si daca va apropiati prea mult ele se pot speria si pot avea reactii nedorite.
,,Angajamentul pe care ni l-am asumat in octombrie anul trecut este sa reducem emisiile pana la net zero pe intreg lantul de valoare pana in 2040, iar realitatile dure discutate la COP26 ne reamintesc amploarea provocarilor cu care ne confruntam si faptul ca avem, in continuare, cu totii, multe d
Luand in considerare rezultatele studiului, Asociatia Environ lanseaza campania Recicleaza! Acum ai unde. prin care isi propune extinderea retelei nationale de puncte de colectare a deseurilor electrice de mici dimensiuni cu minim 2022 de locatii noi.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: