Donatii de peste 2 milioane lei in campania 2021 de strangere de fonduri pentru Casele Ronald McDonald
  McDonald’s Romania si Fundatia pentru Copii Ronald McDonald au incheiat editia 2021 a campaniei de strangere de fonduri prilejuita de McHappy Day cu peste 2 milioane de lei donati in restaurantele McDonald’s din toata tara, online, prin sms si de catre companii, in sprijinul familiilor aflate in situatii vulnerabile, anunta compania.
Campanie de transport gratuit celor peste 150.000 de membri eMAG Genius, la comenzile eligibile pana la sfarsitul lunii februarie
  Anca Leopea, Marketing Manager, Freshful by eMAG:,,Ne dorim ca Freshful sa devina alegerea principala a membrilor eMAG Genius cand vine vorba de e-groceries si, pentru ca “Viata ar trebui sa fie Freshful”, vom continua sa le oferim noi avantaje si surprize care sa ii faca sa revina in aplicatie.”
  Conceputa ca un manifest despre importanta protectiei financiare, Campania #ZestreaDeProtectie, realizata alaturi de fotograful Sorin Onisor, este o colectie - despre ritualurile romanesti de protectie.
Felicitari care inspira miracolul Craciunului si respira iubire, la Galeria Rotenberg Uzunov. #strangemunmilion
  Dedicata pentru o sansa la viata a 8 copii, campania #strangemunmilion are ca scop imediat strangerea sumelor necesare pentru achizitionarea de aparate de ventilatie, pentru plata chiriilor celor existente deja, si a consumabilelor specifice acestora, pentru anul 2022 si demareaza pe 8 decembrie, incepand cu ora 17:00, la Galeria Rotenberg-Uzunov, situata in strada Constantin Esarcu nr. 1, intr-un decor de basm, a carui scenografie...
Micii vizitatori ai Tiriac Collection, asteptati duminica la galerie cu surprize de la Mos Nicolae
  Cei mici, cu varste cuprinse intre 3 si 12 ani, sunt rugati sa vina cu o pereche de incaltaminte suplimentara, neaparat curata. Pe timpul vizitei in galerie, Mosul isi va exercita magia, iar la plecarea din galerie ghetutele copiilor vor fi recuperate impreuna cu surprizele dulci
86% - fructe, legume si produse lactate, 75% - carne. Predilectie spre alimentatie diversificata in pandemie
  Bauturile non alcoolice sunt achizitionate de 69% dintre respondent, in timp ce bauturile alcoolice (49%) se claseaza pe ultimele locuri. Produsele congelate (e.g legume, fructe, etc.) au devenit un “must-have” pentru 60% dintre respondenti.
  Cu o investitie care se ridica la 9.5 milioane lei, prin noul restaurant de tip Drive-Thru din Bucuresti fost create 60 de noi locuri de munca si ofera 98 locuri in interior alaturi de 68 locuri pe terasa si la cafeneaua McCafé
De Craciun, clientii Vodafone primesc cadou tablete, casti wireless si Internet nelimitat, vouchere si Vodafone TV
  La Vodafone, Craciunul vine cu daruri pentru clientii sai: tablete, vouchere pentru achizitia de telefoane smart, gadgeturi, internet nelimitat, dar si cea mai buna experienta de vizionare TV de pe piata, prin platforma Vodafone TV. Oferta este disponibila pana in luna ianuarie.
In noiembrie 2021 relatiile sociale sunt prioritare pentru familiile traditionale (47%) si persoanele peste 40 de ani (49%). Barometru Romanii Azi.
  Potrivit cercetarii Reveal Marketing Research, comparativ cu noiembrie 2020, toate aspectele vietii romanilor s-au imbunatatit vizibil, acestia declarandu-se foarte multumiti cu privire la starea lor de spirit (de la 70% in noiembrie 2020 la 78% in noiembrie 2021), relatia pe care o au cu familia si prietenii (de la 80% in noiembrie 2020 la la 93% in noiembrie 2021) dar si cu privire la starea de sanatate, respectiv conditia fizica...
  “Rolul nostru este sa aducem frumusete in viata de zi cu zi a fiecaruia dintre clientii nostri. Cu cat sunt mai diferiti, cu atat ne motiveaza mai tare. Vizitele la cora sunt pentru clientii nostri o ocazie de a se inspira, de a descoperi un nou ingredient care apoi in propriul camin sa isi devoaleze magia” a spus Ana Maria COSTEA, Director de Marketing cora Romania. 
 
PUBLICITATE: