Telekom Romania Mobile devine reteaua 100% nelimitata pentru utilizatorii de cartele prepaid
  Potrivit companiei, urmandu-si promisiunea "Mobil asa cum vrei. Simplu si corect", facuta clientilor in luna noiembrie, Telekom Romania Mobile anunta o noua surpriza pentru sezonul iubirii, destinata de aceasta data utilizatorilor de cartele preplatite, care isi doresc sa fie conectati nelimitat cu cei pe care ii iubesc.
Cinema City, in Brasov. La15 ani in Romania, 65.5 milioane de bilete vandute si aproape 3 milioane de proiectii de film intre 2007 si 2020
  15 ani mai tarziu de la deschiderea primului multiplex Cinema City in Romania, 65.5 milioane de bilete vandute la aproape 3 milioane de proiectii de film intre 2007 si 2020, Cinema City a deschis cel de al 28 lea cinema la AFI Brasov.
  Pe 15 februarie, de Ziua Nationala a Lecturii, 2.500 de vouchere McDonald’s vor fi ascunse printre primele 2.500 de comenzi de carte lansate pe site-ul Elefant.ro. Campania se desfasoara la nivel national, cu scopul de a recompensa cititorii pasionati si de a motiva lectura in randul cititorilor ocazionali
Bruce Willis, imaginea brandului HELL ENERGY pentru inca doi ani
  Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood. 
Bruno aduce bucurie copiilor la Profi, in familia Urseroi
  Familia Urseroi mai vin cu un mesaj important pentru copii: iubiti animalele dar este o mare diferenta intre cele din plus si cele salbatice: pe primele le puteti imbratisa dar pe celelalte trebuie sa le admirati de la distanta, fara sa le provocati, caci locul lor este in natura si daca va apropiati prea mult ele se pot speria si pot avea reactii nedorite.
Coca-Cola HBC AG, desemnata cea mai sustenabila companie de bauturi din Europa
  ,,Angajamentul pe care ni l-am asumat in octombrie anul trecut este sa reducem emisiile pana la net zero pe intreg lantul de valoare pana in 2040, iar realitatile dure discutate la COP26 ne reamintesc amploarea provocarilor cu care ne confruntam si faptul ca avem, in continuare, cu totii, multe d
4 din 10 romani nu recicleaza aparatele electrice vechi pentru ca nu stiu unde. Studiu al Asociatiei Environ realizat de Reveal Marketing Research.
  Luand in considerare rezultatele studiului, Asociatia Environ lanseaza campania Recicleaza! Acum ai unde. prin care isi propune extinderea retelei nationale de puncte de colectare a deseurilor electrice de mici dimensiuni cu minim 2022 de locatii noi.
Parteneriat strategic Coca-Cola HBC Romania, Auchan si GreenPoint Management pentru colectarea separata a deseurilor
  Implementata de organizatia non-profit Viitor Plus, campania invita consumatorii sa colecteze ambalaje de plastic de tip PET in spatiile de colectare special amenajate in hipermarketurile si supermarketurile Auchan din toata tara.
7 din 10 romani vor sa-si imbunatateasca starea financiara in 2022, iar 1 din 2 spun ca cel mai mult vor sanatate. Studiu Reveal Marketing Research.
  La finele anului 2021, practic al doilea an in pandemie, romanii denota rezilienta si putere de adaptare in fata greutatilor.
PROFI a devenit partener principal al Federatiei Romane de Handbal
  “Sustinand echipa nationala feminina timp de mai multi ani am putut remarca eforturile consecvente ale FRH, iar asta ne-a determinat sa ne extindem sutinerea catre toate tipurile de activitati pe care le promoveaza federatia: loturile masculine si feminine, echipele nationale de seniori, tineret, cadeti, juniori si programul Plan Talent” a spus Pawel Musial, Director General, Profi Rom Food
 
PUBLICITATE: