Potrivit Asociatiei Help Autism, 200 milioane lei au fost irositi in anul 2021 din cauza incapacitatii autoritatilor competente de a elabora si implementa programul national de sanatate destinat persoanelor cu TSA, desi a fost reglementat inca din anul 2020 prin OUG nr.25/2020, iar ulterior prin OUG nr.145/2020.
McDonald’s in Romania a lansat o noua campanie de recrutare la nivel national prin care ofera oportunitati profesionale si un pachet consistent de beneficii. Peste 1.000 de locuri de munca sunt disponibile pe parcursul anului in reteaua de restaurante cu servire rapida, ca parte a campaniei de recrutare „Credem in tinerii din Romania
6 din 10 romani, interesati in reducerea consumului de apa, opteaza pentru dus in locul baii in cada
6 din 10 romani sunt interesati in a reduce consumul de apa din gospodaria lor, in special femeile (66%) si persoanele peste 55 de ani (74%). Pentru a reduce consumul de apa, acestia apeleaza la verificarea periodica a bateriilor de la baie si bucatarie (59%), optarea pentru dusuri in locul bailor in cada (58%) si la inchiderea robinetului intre etapele spalarii (57%).
Aura Dinu, Director de Marketing Baneasa Shopping City: "Fiecare bursa oferita in urma acestei campanii reprezinta o sansa la educatie, o sansa pentru un viitor mai bun. Noi credem cu tarie ca educatia sta la bazele dezvoltarii sociale si profesionale si ne bucuram ca putem implica mai departe in acest demers si vizitatorii Baneasa Shopping City."
Dezvoltat cu McCann PR Romania si Asociatia The Social Incubator, proiectul isi propune sa incurajeze integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la 18 ani si sunt nevoiti sa se descurce pe cont propriu.
„Am ales sa fac parte din aceasta echipa pentru ca, in contextul actual, in care digitalizarea devine un pilon important pentru orice business, inclusiv pentru cele din ospitalitate, consider ca pot avea o contributie importanta, relevanta la tranzitia catre un mediu ospitalier puternic digitalizat si orientat catre oaspete, inclusiv cu ajutorul uneltelor digitale.” a spus chef Adi Hadean, partener si ambasador de brand...
„HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese de colectie”, a declarat Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania.
Potrivit cercetarii, 8 din 10 romani au facut cel putin un gest caritabil in ultimii doi ani, iar cei mai multi dintre cei care s-au implicat social – peste 60% – recunosc ca asta i-a facut sa simta multumire si satisfactie generate de faptul ca au putut contribui. Cei mai multi, peste un sfert dintre romanii chestionati, sustin ca se implica si/sau doneaza cel putin o data pe luna.
In doar patru luni, peste 1.500 de romani au colectat un total de 86.325 de ambalaje de plastic de tip PET in spatiile de colectare special amenajate in hipermarketurile si supermarketurile Auchan din intreaga tara.
Cheil | Centrade, hub-ul de comunicare integrata pentru Europa de sud-est al retelei coreene Cheil Worldwide a gandit si implementat o noua campanie ATL pentru NN Romania, care comunica principalele beneficii ale produselor de asigurare si pensie, anunta autorii campaniei.
KUBIS, partenerul de comunicare digitala a brandului, a dezvoltat componenta online de comunicare a campaniei, ce include content video & static,...
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: