Porsche Leasing a semnat cu AdVenture pentru inca un an
Agentia detine exclusivitatea pentru serviciile de publicitate ATL si BTL pana in iunie 2006
"Productia" de premii Internetics 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
Peugeot 407 sau Tuborg 2005 ?
Agentia Prospero a dat drumul pe strada unei noi promotii de vara Tuborg cu "10 Peugeot 407 in cautarea unor stapani"
Lowe & Partners comunica pentru "Moda tinteste Cancerul Mamar"
Initiativa impotriva cancerului la san, in urma careia in 13 tari s-au strans mai mult de 30 de milioane USD, este sustinuta in Romania de modelul Diana Dondoe
Unicef Moldova merge un an cu Synergy Communications
Licitatia pentru informarea femeilor insarcinate a fost castigata cu proiectul "Pentru un Fat Frumos si Sanatos"
Ogilvy PR "actioneaza" pentru prima oferta publica a Flamingo Computers
Agentia a oferit consultanta pentru strategia de anuntare publica, dezvoltarea si gradarea mesajelor, comunicarea cu mass media si planul de informare a marelui public
Scala JWT a tras Jacobs Ice Coffee pentru 16 tari din Europa
Dupa Jacobs 3 in 1, agentia din Romania a dezvoltat pentru Kraft Europe  campania Jacobs Ice Coffee -  un mix pe baza de cafea conceput pentru prepararea cu apa rece
Graffiti BBDO trimite o campanie la Dacia Service
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
Tempo s-a mutat in Primaverii
AdPlayers va pune la dispozitie noile coordonatele comunicate de agentie, chiar inainte ca site-ul tempoadvertising.ro sa fie improspatat cu noile date de contact
Agentiile si inscrierile la sectiunea Colaterale
 
PUBLICITATE: