Gourmet are reteta "Delicata" de la Saatchi & Saatchi
Marca de la Caroli Foods deruleaza noua campanie de imagine sub sloganul "C’est très, très… raffiné!", concentrata pe gama de Sunca Deliciu
Violet Advertising marcheaza un nou account pe Vincon Vrancea si Euromedia
Magda Schnell (25 ani), noul client service al agentiei, a mai lucrat pentru Internetics
Romexterra Bank a anuntat un profit brut de 9.584.000 RON pentru primul semestru 2005
Banca vrea sa ridice plafonul creditelor pentru nevoi personale Favorit Plus+ la 100.000 EUR
McCann Erickson a trimis 10.000 EUR la Crucea Rosie pentru sinistrati
Pe langa donatia agentiei, Bogdan Enoiu, managing directorul agentiei a contribuit si cu 15.000 EUR in licitatia tricourilor de la Gala Dinner desfasurata in acelasi scop caritabil
Bogdan Ioan este noul Director Executiv al Proximity Bucharest
Jennifer Schaeffer, ex fondatoarea agentiei specializate in direct & relationship marketing, va pleca in Statele Unite unde se afla si familia, acesta fiind potrivit agentiei si principalul motiv pentru care paraseste Romania
Practic in Bucatarie "a chemat la masa" 1.128.000 de romani
Din cele mai recente audiente SNA, editorul mai citeaza audienta Casa Lux - 360.000 cititori, Practic Idei cu 547.000 , Casa de Vacanta - 109.000 si Draga Mea cu o audienta de 220.000 de cititori pe editie
Porsche Leasing a semnat cu AdVenture pentru inca un an
Agentia detine exclusivitatea pentru serviciile de publicitate ATL si BTL pana in iunie 2006
"Productia" de premii Internetics 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
Peugeot 407 sau Tuborg 2005 ?
Agentia Prospero a dat drumul pe strada unei noi promotii de vara Tuborg cu "10 Peugeot 407 in cautarea unor stapani"
Lowe & Partners comunica pentru "Moda tinteste Cancerul Mamar"
Initiativa impotriva cancerului la san, in urma careia in 13 tari s-au strans mai mult de 30 de milioane USD, este sustinuta in Romania de modelul Diana Dondoe
 
PUBLICITATE: