Singurul website romanesc distins la New York Festivals - Design, Print and Outdoor Advertising
Website-ul droscaru.ro a luat la editia 2005 certificatul de finalist la categoria Website - Service Advertising, fiind si primul site romanesc distins in competitie
17
Bayer "administreaza" gratuit sinistratilor cinci camioane cu materiale de constructie
Donatia in valoare de 10,000 de Euro contribuie la reconstructia locuintelor pentru 10 familii din comuna Tudor Vladimirescu (judetul Galati)
Tempo Advertising si Initiative comunica "dorintele" Orange
Campania de imagine "Wishes" a operatorului de telefonie mobila a fost adaptata local dupa o idee originala Tempo Advertising, agentie care semneaza si creatia spotului ce se deruleaza pe tv si cinema
"Bamboocheste-te prin lume!"este semnata de Ogilvy NY si implementata in Romania de McCann
In spoturile TV Fanta Bamboocha pentru promotia locala, McCann a folosit filmarile Ogilvy New York, spoturile radio fiind realizate in intregime de McCann Erickson Romania
Gourmet are reteta "Delicata" de la Saatchi & Saatchi
Marca de la Caroli Foods deruleaza noua campanie de imagine sub sloganul "C’est très, très… raffiné!", concentrata pe gama de Sunca Deliciu
Violet Advertising marcheaza un nou account pe Vincon Vrancea si Euromedia
Magda Schnell (25 ani), noul client service al agentiei, a mai lucrat pentru Internetics
Romexterra Bank a anuntat un profit brut de 9.584.000 RON pentru primul semestru 2005
Banca vrea sa ridice plafonul creditelor pentru nevoi personale Favorit Plus+ la 100.000 EUR
McCann Erickson a trimis 10.000 EUR la Crucea Rosie pentru sinistrati
Pe langa donatia agentiei, Bogdan Enoiu, managing directorul agentiei a contribuit si cu 15.000 EUR in licitatia tricourilor de la Gala Dinner desfasurata in acelasi scop caritabil
Bogdan Ioan este noul Director Executiv al Proximity Bucharest
Jennifer Schaeffer, ex fondatoarea agentiei specializate in direct & relationship marketing, va pleca in Statele Unite unde se afla si familia, acesta fiind potrivit agentiei si principalul motiv pentru care paraseste Romania
Practic in Bucatarie "a chemat la masa" 1.128.000 de romani
Din cele mai recente audiente SNA, editorul mai citeaza audienta Casa Lux - 360.000 cititori, Practic Idei cu 547.000 , Casa de Vacanta - 109.000 si Draga Mea cu o audienta de 220.000 de cititori pe editie
 
PUBLICITATE: