Proiectul "Academia L’Oréal" lansat saptamana trecuta impreuna cu Maximize Communications este destinat "hair stilist"-ilor romani
Lucian Georgescu: "Am concurat cu foarte putine lucrari la AdPrint"
"Am concurat cu foarte putine lucrari la AdPrint si regretam ca nu am reusit un rezultat mai bun", a declarat managing directorul Gav | Scholz & Friends, care mai spune ca ii bucura succesul colegilor prusaci la Kronstadt
Emilian Arsenoaiei: "Cea mai consistenta agentie din Romania"
Executivul de creatie de la GMP spune ca se bucura ca agentia si-a gasit loc printre finalistii AdPrint si ca "a reusit sa fie cea mai consistenta agentie din Romania"
Electrolux lanseaza "Thinking of You"
Noua platforma de comunicare va fi lansata in Europa in prima jumatate a anului 2006 prin intermediului unei campanii semnata Lowe Brindfors, Suedia
Toyota merge pe "webroti" Ninespices
Lansat la inceputul lunii ianuarie de agentia Ninespices, NoulYaris.ro a adus in showroom-uri peste 100 de oameni in primele doua saptamani, campania online fiind derulata in reteaua Boom.ro
ARBOmedia trece pe posturi TV de nisa
Regia de vanzari bate palma pe 5 ani cu UTV, dupa extinderea pe piata romaneasca a parteneriatului de la nivel European cu Jetix
McCann conduce Bergenbier fara alcool
Campania Interbrew ce contine spotul “Wild Christmas” este sustinuta de Brigada de Politie Rutiera si colinda “De Craciun, fii mai bun, nu bea la volan!”
Politia si Papaya impotriva "munitiei"
Politia Romana impreuna cu Papaya Advertising desfasoara, cu sprijinul Fundatiei Alexandrion, campania "Munitie de Craciun" impotriva utilizarii petardelor si artificiilor de catre copii
Spoon Media lanseaza Mold Vin
Pe langa producatorul de vinuri, agentia de media are in portofoliu de clienti Cosmote, Praktiker, GMP Advertising, Ipsen Romania, Codecs, BBC, Gavrila & Asociatii, Millenium Communication, Luna Promotions, Tactic Communications
Mercury Promotions comunica pentru Programul Phare - CES
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
 
PUBLICITATE: