Care sunt valorile parintilor romanilor cu varste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritatile, pasiunile si obiceiurile de consum, canalele pe care le acceseaza si cum pot brandurile sa ii abordeze pentru a fi relevante? Cognition si-a propus sa raspunda la aceste intrebari in cel mai recent studiu realizat folosind ca instrument de research GWI Consumer Insights, ale carui rezultate complete pot fi consultate aici.
Realizat in parteneriat cu Dr. Leventer Centre, Eau Thermale Avene, MagnaPharm Marketing and Sales, MPR Agency, studiul ”Perceptia romanilor si nivelul de cunostinte despre cancerul de piele”, a fost realizat de Reveal Marketing Research, in luna iunie, la solicitarea Fundatiei pentru Sanatatea Pielii.
Campania de comunicare se deruleaza pe multe medii (TV, digital, in-store, PR, e-commerce, etc.), a avut startul la inceputul lunii iulie si este planificata in doua valuri, intre 1 iulie – 15 august si intre 15 septembrie – 15 noiembrie.
Echipa Cronicari Digitali porneste la drum, alaturi de creatori de continut si jurnalisti invitati sa contribuie la „Rucsacul cu Povestiri de pe Via Transilvanica”, cu materiale proprii in care peste peste 1000 de km vor fi stabatuti pe jos si cu masina, in cautare de povesti de spus si experimentat din 31 de comunitati locale, pe parcursul a 10 zile, in cele mai recent marcate portiuni de carare Via Transilvanica, cu scopul...
67% dintre team leaderii din IT sa isi dezvolte noi abilitati de comunicare si relationare cu echipa pentru a pastra un nivel optim de productivitate. In prezent, 8 din 10 team leaderi considera ca provocarile de ordin uman, ce tin de interactiunea dintre oameni, se dovedesc a fi mai greu de gestionat decat cele de ordin tehnic.
Burgerii iconici cu carne de vita si peste din meniul McDonald’s – Hamburger, Cheeseburger, Double Cheeseburger, Big MacTM, Quarter Pounder si Filet-o-Fish – sunt acum preparati in toate restaurantele Mec din tara dupa o noua metoda, pentru un gust si mai delicios.
Alexa Radulescu, Managing Partner Infinity for Home: ,,Ne spun ce dorinte si nevoi au si gasim impreuna o solutie potrivita, pentru ca ne dorim sa schimbam putin perceptia asupra faptului ca o colaborare cu un designer sau arhitect ar reprezenta un lux, astfel ca ii vom ajuta sa aiba o casa frumoasa in limita bugetului de care dispun”
Liderii de proiecte de voluntariat din Generatia Z pot incarca proiecte non-profit pe platforma https://whatwevalue.telekom.com/ro-RO , se pot conecta cu colegii si pot atrage voluntari in proiectele lor. Telekom Romania Mobile va sprijini fiecare proiect castigator cu produse in valoare totala de 35.000 de euro.
Platforma de comunicare a aparut pe fondul urmarilor pandemiei, care a generat un impact semnificativ asupra mediului de lucru, aducand schimbari majore si noi abordari atunci cand vorbim despre binele de la locul de munca. Componenta de mental health devine tot mai importanta in programele angajatorilor, la fel ca si grija fata de echilibrul intre viata profesionala si cea personala si, nu in ultimul rand, starea de bine la locul de munca.
Cele mai WOW oferte bancare ale verii au inceput pe 4 iulie, Ziua Americii si includ dobanzi scazute la Creditul de Oriunde si Creditul Imobiliar, plus conditii avantajoase la Cardul de Credit si la Pachetele de Cont Curent pentru persoane fizice si companii. WOWfertele vin cu timp de gandire: poti sa te bucuri de vara si sa decizi sa le activezi pana la 31 august, ultima zi a verii.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: