Dezvoltat cu McCann PR Romania si Asociatia The Social Incubator, proiectul isi propune sa incurajeze integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la 18 ani si sunt nevoiti sa se descurce pe cont propriu.
,,Digitalizarea devine un pilon important pentru orice business". Adi Hadean este noul partener si ambasador de brand al platformei Bookingham
  „Am ales sa fac parte din aceasta echipa pentru ca, in contextul actual, in care digitalizarea devine un pilon important pentru orice business, inclusiv pentru cele din ospitalitate, consider ca pot avea o contributie importanta, relevanta la tranzitia catre un mediu ospitalier puternic digitalizat si orientat catre oaspete, inclusiv cu ajutorul uneltelor digitale.” a spus chef Adi Hadean, partener si ambasador de brand...
Liderul pietei de energizante lanseaza a-X-a editie limitata. HELL ENERGY Summer Cool Sun Smiles, cu aroma de capsune si rubarba si cu aroma de soc.
  „HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese de colectie”, a declarat Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania.
80% dintre romani doneaza bani, produse, timp si fac gesturi caritabile. Studiu despre generozitate
  Potrivit cercetarii, 8 din 10 romani au facut cel putin un gest caritabil in ultimii doi ani, iar cei mai multi dintre cei care s-au implicat social – peste 60% – recunosc ca asta i-a facut sa simta multumire si satisfactie generate de faptul ca au putut contribui. Cei mai multi, peste un sfert dintre romanii chestionati, sustin ca se implica si/sau doneaza cel putin o data pe luna.
  In doar patru luni, peste 1.500 de romani au colectat un total de 86.325 de ambalaje de plastic de tip PET in spatiile de colectare special amenajate in hipermarketurile si supermarketurile Auchan din intreaga tara.
Cheil | Centrade si KUBIS semneaza o noua campanie pentru NN Romania, avandu-l protagonist pe Adrian Nartea
  Cheil | Centrade, hub-ul de comunicare integrata pentru Europa de sud-est al retelei coreene Cheil Worldwide a gandit si implementat o noua campanie ATL pentru NN Romania, care comunica principalele beneficii ale produselor de asigurare si pensie, anunta autorii campaniei. KUBIS, partenerul de comunicare digitala a brandului, a dezvoltat componenta online de comunicare a campaniei, ce include content video & static,...
  Platforma va include declinari in diferite puncte de contact in urmatorii 3 - 5 ani. Spotul campaniei este realizat de celebrul regizor egiptean Ali Ali, iar imaginile poarta semnatura fotografului Ignacio Ricci
39% dintre romani spun ca au redus consumul de carne, in ultimii ani. Ce-i impiedica pe romani sa adopte un stil de viata vegetarian?
  Intrebati ce i-ar impiedica sa adopte un stil de viata vegetarian sau vegan, romanii au raspuns ca: mancarurile care nu contin carne nu sunt la fel de satioase (35%), preparatele vegane si vegetariene nu sunt la fel de diversificate (26%), un astfel de stil de viata ar fi prea costisitor (21%), nu cunosc alternativele (19%), inlocuitorii pentru carne (crenvusti, burgeri vegetali etc.), nu sunt sanatosi (18%), sau nu gasesc usor...
In cautarea fericirii, sezonul 5 din podcastul Cronicari Digitali a debutat pe primul loc in Romania in Apple Podcasts, Places&Travel
Cronicari Digitali ( www.cronicaridigitali.ro  ) este un podcast despre ce merita pastrat si dat mai departe, alaturi de Cristian Simonca, aka Blogu' lu' Otrava, jurnalistul cultural Diana Popescu si istoricul cultural Cosmin Dragomir.
Kellogg sprijina nasterea copiilor. Angajatele companiei sau angajatii ai caror partenere urmeaza tratamente de fertilitate primesc zile libere platite
  De asemenea, in cazul in care o membra a echipei sufera o pierdere de sarcina, compania ofera doua saptamani de concediu platit, fara sa fie nevoie de prezentarea unui certificat medical.
 
PUBLICITATE: