O continuare a precedentei productii "The Good, The Bad & The Ugly", agentia Propaganda si Radio Guerrilla au lansat recent o noua campanie antiresemnare ce isi propune rescrierea Mioritei si promovarea matinalului Guerrilla de Dimineata, avandu-i ca protagonisti pe realizatorii matinalului Guerrilla: Dobrovolschi, Liviu Mihaiu si Craioveanu
Agentia de publicitate Notorious a realizat o noua decorare interna pentru Hipermarket-ul Auchan, client cu care lucreaza incepand cu luna noiembrie 2006
"Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea
Implementata in Romania de catre sucursala locala a retelei internationale de publicitate JWT - agentia de publicitate Scala JWT Romania, mesajul campaniei de primavara recent lansate de Mazda, care se va derula in perioada 12 martie -31 mai, atat pe suport TV, cat si in presa scrisa este Mazda6 – now that’s Zoom-Zoom!
De luni, 26 martie 2007, ziarul COMPACT Bucuresti va mari tirajul tiparit de la 150.000 de exemplare la 160.000, Marco Stettler, Director Executiv al Diviziei de Publicatii Gratuite Ringier Romania, mai spune ca "O data cu marirea tirajului cu 10,000 de exemplare, creste cu aproape 20 si numarul punctelor de distributie, completand trasee ca linia metroului usor 41 si linii de tramvaie importante, ca 34 sau 15"
Într-o piata apreciata la peste 300 Mil. EUR, la festivalul eficientei în publicitate EFFIE Awards Romania de anul acesta concureaza 71 de campanii înscrise de 26 de companii, cele mai disputate categorii fiind Promotii si Bauturi alcoolice
"Contul a fost câstigat prin alocare directa în urma unei propuneri de strategie de comunicare pe email", a afirmat pentru AdPlayers, Andrei Georgescu – Managing Director la White Image, vorbind despre lansarea newsletterului electronic Renault Trucks Romania
Promovata in perioada 9 martie - 29 aprilie 2007, oferta speciala este dedicata tinerilor cu varste pana in 26 de ani, obiectivul fiind de a propune acestui segment de clienti o oferta accesibila si adaptata obiceiurilor de comunicare ale tinerilor, a declarat, pentru AdPlayers, Ken Campbell, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania
Trustul Ringier România a oferit suma de 50.000 de euro Departamentului de Jurnalism si Comunicare din cadrul Universitatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi
BMG anunta lansarea înscrierilor la Ad’Or 2007, festivalul de creatie publicitara urmând sa se desfasoare în perioada 16-19 mai 2007, la World Trade Center & Plaza Bucuresti, având ca termen limita de înscriere în concurs - 4 mai , respectiv 10 aprilie - pentru cel de expunere a lucrarilor sau potentialelor fantome
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: