"Poate ca, intr-adevar existenta unei relatii solide construite in 10 ani de colaborare a fost un factor important in luarea deciziei finale", a declarat, pentru AdPlayers, Ruxandra Stefan - Managing Director la OMD, referindu-se la licitatia de media Vodafone Romania, recent incheiata si castigata de Universal McCann
Media Insight se desparte de Germanos, la ordinul Cosmote
Compania de retail si distributie Germanos isi va alinia toate operatiunile de comunicare cu cele ale operatorului de telefonie mobila Cosmote, un cont de comunicare care va merge, fara licitatie, cadou la agentiile operatorului de telefonie mobila: UnitedMedia  si Cohn&Jansen | Ashley&Holmes
Sistemul efectiv de reclama online tintita Etarget se va lansa oficial si in Romania joi, 29 martie acesta actionand deja, potrivit etarget.ro, in Slovacia, Cehia si Ungaria, iar pe piata romaneasca are deja mai mult de 20 de parteneriate cu portaluri autohtone
Licitatiile de creatie publicitara si media Vodafone au fost castigate de McCann Erickson si Universal McCann
Rezultatul licitatiei desfasurate pe parcursul ultimelor luni a fost anuntat oficial astazi, intr-o informare remisa AdPlayers, prin vocea lui Ken Campbell, Chief Marketing Officer Vodafone Romania
Radio Guerrilla are Propaganda "cu oaie"
O continuare a precedentei productii  "The Good, The Bad & The Ugly", agentia Propaganda si Radio Guerrilla au lansat recent o noua campanie antiresemnare ce isi propune rescrierea Mioritei si promovarea matinalului Guerrilla de Dimineata, avandu-i ca protagonisti pe realizatorii matinalului Guerrilla: Dobrovolschi, Liviu Mihaiu si Craioveanu
Hipermarketul Auchan integreaza comunicarea cu Notorious
Agentia de publicitate Notorious a realizat o noua decorare interna pentru Hipermarket-ul Auchan, client cu care lucreaza incepand cu luna noiembrie 2006
'Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather' Mihaela Muresan, Ikea
"Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea
Scala JWT implementeaza Mazda6
Implementata in Romania de catre sucursala locala a retelei internationale de publicitate JWT - agentia de publicitate Scala JWT Romania, mesajul campaniei de primavara recent lansate de Mazda, care se va derula in perioada 12 martie -31 mai, atat pe suport TV, cat si in presa scrisa este Mazda6 – now that’s Zoom-Zoom!
COMPACT va trage tiraj de 160.000 exemplare
De luni, 26 martie 2007, ziarul COMPACT Bucuresti va mari tirajul tiparit de la 150.000 de exemplare la 160.000,  Marco Stettler, Director Executiv al Diviziei de Publicatii Gratuite Ringier Romania, mai spune ca "O data cu marirea tirajului cu 10,000 de exemplare, creste cu aproape 20 si numarul punctelor de distributie, completand trasee ca linia metroului usor 41 si linii de tramvaie importante, ca 34 sau 15"
Din 300 Mil. EUR, doar 71 de campanii au pretentii la trofee de eficienta
Īntr-o piata apreciata la peste 300 Mil. EUR, la festivalul eficientei īn publicitate EFFIE Awards Romania de anul acesta concureaza 71 de campanii īnscrise de 26 de companii, cele mai disputate categorii fiind Promotii si Bauturi alcoolice
 
PUBLICITATE: