80% dintre romani doneaza bani, produse, timp si fac gesturi caritabile. Studiu despre generozitate
  Potrivit cercetarii, 8 din 10 romani au facut cel putin un gest caritabil in ultimii doi ani, iar cei mai multi dintre cei care s-au implicat social – peste 60% – recunosc ca asta i-a facut sa simta multumire si satisfactie generate de faptul ca au putut contribui. Cei mai multi, peste un sfert dintre romanii chestionati, sustin ca se implica si/sau doneaza cel putin o data pe luna.
  In doar patru luni, peste 1.500 de romani au colectat un total de 86.325 de ambalaje de plastic de tip PET in spatiile de colectare special amenajate in hipermarketurile si supermarketurile Auchan din intreaga tara.
Cheil | Centrade si KUBIS semneaza o noua campanie pentru NN Romania, avandu-l protagonist pe Adrian Nartea
  Cheil | Centrade, hub-ul de comunicare integrata pentru Europa de sud-est al retelei coreene Cheil Worldwide a gandit si implementat o noua campanie ATL pentru NN Romania, care comunica principalele beneficii ale produselor de asigurare si pensie, anunta autorii campaniei. KUBIS, partenerul de comunicare digitala a brandului, a dezvoltat componenta online de comunicare a campaniei, ce include content video & static,...
  Platforma va include declinari in diferite puncte de contact in urmatorii 3 - 5 ani. Spotul campaniei este realizat de celebrul regizor egiptean Ali Ali, iar imaginile poarta semnatura fotografului Ignacio Ricci
39% dintre romani spun ca au redus consumul de carne, in ultimii ani. Ce-i impiedica pe romani sa adopte un stil de viata vegetarian?
  Intrebati ce i-ar impiedica sa adopte un stil de viata vegetarian sau vegan, romanii au raspuns ca: mancarurile care nu contin carne nu sunt la fel de satioase (35%), preparatele vegane si vegetariene nu sunt la fel de diversificate (26%), un astfel de stil de viata ar fi prea costisitor (21%), nu cunosc alternativele (19%), inlocuitorii pentru carne (crenvusti, burgeri vegetali etc.), nu sunt sanatosi (18%), sau nu gasesc usor...
In cautarea fericirii, sezonul 5 din podcastul Cronicari Digitali a debutat pe primul loc in Romania in Apple Podcasts, Places&Travel
Cronicari Digitali ( www.cronicaridigitali.ro  ) este un podcast despre ce merita pastrat si dat mai departe, alaturi de Cristian Simonca, aka Blogu' lu' Otrava, jurnalistul cultural Diana Popescu si istoricul cultural Cosmin Dragomir.
Kellogg sprijina nasterea copiilor. Angajatele companiei sau angajatii ai caror partenere urmeaza tratamente de fertilitate primesc zile libere platite
  De asemenea, in cazul in care o membra a echipei sufera o pierdere de sarcina, compania ofera doua saptamani de concediu platit, fara sa fie nevoie de prezentarea unui certificat medical.
Raiffeisen Bank Romania sprijina Rucsacul cu Povestiri. Jurnalisti si creatori de continut care scot la lumina tinuturi de pe Via Transilvanica
  Corina Vasile, Director Comunicare si Sustenabilitate Raiffeisen Bank Romania: "Via Transilvanica face istorie fara indoiala. Mii de oameni si de comunitati se schimba pe parcursul acestui drum. Este ceea ce ne-am gandit si ne-am propus de la inceputul acestui proiect unic cu partenerii nostri de la Tasuleasa Social! Suntem fericiti ca am putut sa fim parte si sa sustinem inca de la inceput drumul care uneste. Povestea merge mai...
  „Colaborarea cu McDonald’s este o oportunitate ca eu sa fac ceea ce imi place, sa creez, sa ma distrez si sa pot face dreptate ingredientelor, ajungand la cat mai multa lume. Iar dreptatea incepe si se formeaza usor-usor, pornind de la ingrediente locale, pentru a evidentia cat mai mult aromele de sezon. Tocmai de aceea, burgerii din aceasta noua editie vor fi o calatorie culinara care iti va aminti de cele mai misto vacante...
1 din 4 romani declara ca obisnuiesc sa posteasca miercurea si vinerea, in timp ce doar 1 din 10 tin tot postul
  In topul alimentelor consumate in perioadele de post se afla mancarea gatita (81%), salatele de cruditati si fructele (72%), maslinele (60%) si pateul vegetal (43%). Cele mai putin consumate produse de post sunt quinoa (10%), tofu (19%) si laptele vegetal (23%). 1 din 3 romani care tin post consuma si preparate pe baza de soia, seminte sau produse oleaginoase, precum nuci sau migdale.
 
PUBLICITATE: