Graffiti BBDO toarna pentru Tuborg
"Este o schimbare de ambalaj care isi doreste sa tina pasul cu preferintele consumatorilor de Tuborg",  afirma Anca Iulia Calin, Account Director la agentia de publicitate despre "aceeasi bere, o infatisare pe masura"
Senior Interactive plimba suvitele Sunsilk online
Compania Senior Interactive a  dezvoltat suportul online al promotiei Sunsilk "Plimba-ti frumoasele suvite intr-o broscuta cu fite"
Banca Romaneasca a deschis cont de media la Brand Connection
Prima campanie de comunicare derulata cu suportul Brand Connection se desfasoara deja pe principalele canalele de comunicare (TV, presa, Internet), in urma unei licitatii agentia de media Brand Connection asigurand pentru Banca Romaneasca  toate activitatile de media: strategy, planning & buying, dupa ce contul de media a fost la Media Direction
Ogilvy& Mather da 'gustul Copilariei'
Potrivit autorilor, noul spot TV semnat de agentia Ogilvy& Mather va fi urmat in vara de o campanie neconventionala, care va cuprinde doua componente: outdoor si internet, campania media fiind derulata de Starcom
Nestea se racoreste cu Lowe&Partners
Potrivit agentiei, pe parcursul campaniei de 6 saptamani, principalul target atins de mesajul Imagineaza-ti un ceai cu aromele padurii sunt tinerii si adultii carora le place sa bea cafea si ice tea si care adopta un stil de viata sanatos, fara a deveni obsesivi
Wash&Go vine cu sampon si balsam la Ziua Bergenbier
Realizata de aceeasi agentie Leo Burnett, dar de echipe diferite de creatie si client service, Wash&Go lanseaza o campanie raspuns la campania initiata de Bergenbier pentru proclamarea Zilei Barbatului, prin care recunoaste dreptul barbatului la o zi speciala in fiecare an
GMP bricoleaza imaginea Mr.Bricolage
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
Bayer Schering Pharma administreaza 4 tablete la Clock Advertising
Infiintata de catre 3 parteneri in 2002 ca agentie de BTL, dupa cum a afirmat, pentru AdPlayers, Laura Kungl (foto) - Managing Partner la Clock Advertising, compania de comunicare s-a dezvoltat ulterior ca agentie full-service si are in prezent 65 angajati si o cifra de afaceri de 1,3 Mil. EUR
Romtelecom asociaza ClickNet cu Underground-ul
Sub sloganul "Music. The ClickNet way.", serviciul de Internet de banda larga oferit de Romtelecom este sponsorul principal al evenimentului muzical Underlondon, format din patru evenimente muzicale care se vor desfasura pe parcursul anului 2007
23 scoate din cusca noul Prigat
Cum termenul limita de expunere a campaniilor care pot fi inscrise in festivalul de publicitate Ad’Or de la BMG este 10 aprilie, iar campania Prigat este derulata din 6 aprilie, este foarte posibil ca noile creatii sa le puteti vedea inscrise in competitie alaturi de alte lucrari recente ale agentiilor de publicitate. Bafta 23! "Restul e Can Can".
 
PUBLICITATE: