Lowe face promotie Cif Inox cu 10 premii de 5 000 RON, de la Franke
Agentia de publicitate Lowe&Partners a dezvoltat pentru Cif Inox promotia "Castiga o bijuterie de bucatarie" , cu 10 premii constand in vouchere a cate 5.000 RON pentru achizitionarea de aparatura si obiecte din inox de la Franke
The Ad Store a castigat Gedeon Richter
"Colaborarea cu Gedeon Richter este o consecinta fireasca a experientei pe care a acumulat-o agentia pe piata farmaceutica si nu numai", spune Remus Frunza - General Manager al agentiei de publicitate The Ad Store
Brandstalk face neconventional Converse, pentru Elmec
Echipa de creatie s-a gandit sa le dea skateboard-urilor mai mult spatiu si loc de exprimare, in viteza,... cu roti de autobuz
Ikea se apara de soare cu Ogilvy & Mather
Ogilvy & Mather a dezvoltat recent o noua campanie de promovare a produselor aflate sub marca IKEA, campanie care se deruleaza in perioada 1 iunie – 31 iulie 2007
Licitatia Continental Hotels a tras la Advertigo
"Avem in plan investitii de 130 de milioane de euro. Aceste actiuni trebuie sprijinite de o campanie de publicitate bine structurata si organizata, care sa poata comunica abilitatile noastre si calitatea servciilor", spune Michele Meoni, Directorul Operational al Continental Hotels
Media Today intra online cu Praktiker
Agentia Media Today a dezvoltat prima campanie publicitara online pentru Praktiker, compania de media lucrand pentru reteaua de magazine do it yourself (DIY)  inca de la infiintarea companiei
QB Promotion a angajat 350 de oameni pentru BTL-ul CokeLive
Agentia QB Promotion a implementat strategia BTL a primei editii a festivalului CokeLive care s-a desfasurat pe Insula Lacul Morii in perioada 22-23 iunie in Bucuresti
"Un Bic de aventura" Brands & Bears
Brands & Bears a semnat noua promotie pentru gama de produse pentru barbierit Bic
Balkan se profileaza pe GAV׀Scholz&Friends
Aleasa de client in urma unui test de compatibilitate, agentia GAV Scholz&Friends Bucuresti a demarat prima campanie de promovare la nivel national pentru profilele din aluminiu BLK ale companiei Balkan RO, anunta reprezentantii agentiei de publicitate
Pepsi 'Traieste fotbalul adevarat' cu Graffiti BBDO
Promotia ofera consumatorilor sansa de a petrece trei zile in cantonamentul echipei Chelsea si, Avand in vedere ca majoritatea consumatorilor Pepsi sunt pasionati de lumea digitala, campania de comunicare folosit in principal mediul online ca mijloc de implicare si interactiune
 
PUBLICITATE: