35.000 de euro pentru fiecare proiect non-profit in noua campanie #WhatWeValue. Telekom Romania Mobile sustine voluntariatul Generatiei Z.
Liderii de proiecte de voluntariat din Generatia Z pot incarca proiecte non-profit pe platforma  https://whatwevalue.telekom.com/ro-RO  , se pot conecta cu colegii si pot atrage voluntari in proiectele lor. Telekom Romania Mobile va sprijini fiecare proiect castigator cu produse in valoare totala de 35.000 de euro.
Platforma de comunicare a aparut pe fondul urmarilor pandemiei, care a generat un impact semnificativ asupra mediului de lucru, aducand schimbari majore si noi abordari atunci cand vorbim despre binele de la locul de munca. Componenta de mental health devine tot mai importanta in programele angajatorilor, la fel ca si grija fata de echilibrul intre viata profesionala si cea personala si, nu in ultimul rand, starea de bine la locul de munca.
First Bank a lansat Festivalul WOWfertelor de 4th of July intr-o campanie semnata Cheil | Centrade
  Cele mai WOW oferte bancare ale verii au inceput pe 4 iulie, Ziua Americii si includ dobanzi scazute la Creditul de Oriunde si Creditul Imobiliar, plus conditii avantajoase la Cardul de Credit si la Pachetele de Cont Curent pentru persoane fizice si companii. WOWfertele vin cu timp de gandire: poti sa te bucuri de vara si sa decizi sa le activezi pana la 31 august, ultima zi a verii.
100 de ONG-uri in autism cer Guvernului Romaniei, Ministrului Sanatatii si CNAS deblocarea banilor pentru decontarea terapiei
  Potrivit Asociatiei Help Autism, 200 milioane lei au fost irositi in anul 2021 din cauza incapacitatii autoritatilor competente de a elabora si implementa programul national de sanatate destinat persoanelor cu TSA, desi a fost reglementat inca din anul 2020 prin OUG nr.25/2020, iar ulterior prin OUG nr.145/2020.
  McDonald’s in Romania a lansat o noua campanie de recrutare la nivel national prin care ofera oportunitati profesionale si un pachet consistent de beneficii. Peste 1.000 de locuri de munca sunt disponibile pe parcursul anului in reteaua de restaurante cu servire rapida, ca parte a campaniei de recrutare „Credem in tinerii din Romania
6 din 10 romani, interesati in reducerea consumului de apa, opteaza pentru dus in locul baii in cada
  6 din 10 romani sunt interesati in a reduce consumul de apa din gospodaria lor, in special femeile (66%) si persoanele peste 55 de ani (74%). Pentru a reduce consumul de apa, acestia apeleaza la verificarea periodica a bateriilor de la baie si bucatarie (59%), optarea pentru dusuri in locul bailor in cada (58%) si la inchiderea robinetului intre etapele spalarii (57%).
  Aura Dinu, Director de Marketing Baneasa Shopping City: "Fiecare bursa oferita in urma acestei campanii reprezinta o sansa la educatie, o sansa pentru un viitor mai bun. Noi credem cu tarie ca educatia sta la bazele dezvoltarii sociale si profesionale si ne bucuram ca putem implica mai departe in acest demers si vizitatorii Baneasa Shopping City."
  Dezvoltat cu McCann PR Romania si Asociatia The Social Incubator, proiectul isi propune sa incurajeze integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la 18 ani si sunt nevoiti sa se descurce pe cont propriu.
,,Digitalizarea devine un pilon important pentru orice business". Adi Hadean este noul partener si ambasador de brand al platformei Bookingham
  „Am ales sa fac parte din aceasta echipa pentru ca, in contextul actual, in care digitalizarea devine un pilon important pentru orice business, inclusiv pentru cele din ospitalitate, consider ca pot avea o contributie importanta, relevanta la tranzitia catre un mediu ospitalier puternic digitalizat si orientat catre oaspete, inclusiv cu ajutorul uneltelor digitale.” a spus chef Adi Hadean, partener si ambasador de brand...
Liderul pietei de energizante lanseaza a-X-a editie limitata. HELL ENERGY Summer Cool Sun Smiles, cu aroma de capsune si rubarba si cu aroma de soc.
  „HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese de colectie”, a declarat Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania.
 
PUBLICITATE: