In calitate de promotor al culturii si sustinator al proiectelor inedite care aduc valoare adaugata societatii, Vodafone a sustinut demersul Sunscreen cu un concept in care cultura a intalnit tehnologia: “Traim impreuna valuri de emotii”.
Platforma de comunicare isi consolideaza cresterea rapida in Europa prin dezvoltarea ecosistemului de publicitate Huawei si pregateste parteneriate globale pentru siguranta brandului si imbunatatirea calitatii traficului
Noii abonati pot opta pentru reducere la factura, extra-optiuni sau dispositive. Oferta Vodafone de toamna aduce in prim plan diversitatea familiilor din Romania si pasiunile diferite ale acestora, fie ca e vorba de seriale, tehnologie, sport sau cumparaturi.
Intr-o perioada importanta pentru discutii in spatiul public legate de costurile utilitatilor, in particular a energiei electrice si a gazelor natural, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a afla cum vor face fata romanii la cresterile rapide ale costurilor de intretinere a locuintei..
Jam Session Agency si ING Bank Romania au castigat premiul cel mare, Gold, la patru categorii: Experiential Marketing, Purpose-Driven Communications, Film & Video si Disruptive Communications. Agentia din Romania a mai obtinut in Germania un Silver in categoria Marketing to Youth si doua Bronze, in categoriile Sustainability Communications si Brand Campaign
Experienta virtuala le ofera acestora un spatiu in care sa practice job-uri si task-uri reale, in mediul lor preferat: un joc online.
“Este posibil ca un “nor” de micro-influenceri sa fie mai eficient si mai profitabil, din punct de vedere al bugetului si ROI, decat unu-doi macro-influenceri. Dar daca vinzi produse de masa, mergi la sigur cu macro-influencerii. Vorbind de bugete, va fi tot mai rau”, spune Marius Olteanu, director general Bakers Digital, companie membra a grupului de comunicare V+O Group Romania.
Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de festival, din spatele ecranelor de smartphone.
Lantul de magazine ceh specializat in articole sportive continua strategia de business la nivel national si organizeaza in perioada 11 august - 18 septembrie o noua campanie Back To School.
Pentru a arata diversitatea si traseul produselor din Depozit, de la rece, Freshful a creat o serie de spoturi video la realizarea carora au folosit tehnologia CGI. Executiile includ produse care inglobeaza cel mai bine ADN-ul de brand Freshful, pentru ca ele reprezinta prospetimea recunoscuta a bunatatilor Freshful dar si un univers de game care merg dincolo de ingredientele ultra-fresh: banana, painea, berea si samponul.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: