Timisoreana a dat toate cele 20 de autoturisme Logan MCV
Promotia „De 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana” a fost dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR, Mercury360 (BTL) si Zenith Media si a fost sustinuta prin promovare la punctele de vanzare si printr-o campanie nationala de out of door (OOH)
Cont Alka de 250.000 EUR, la Cohn & MediaCafe
O editie speciala de napolitane Alka se promoveaza cu Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, agentie care a castigat recent contul de napolitane in urma unei licitatii, pentru campania pe Internet campania fiind derulata de Ninespices si MediaCafe
Lowe a exportat prima campanie integrata Eximbank
Oficialii agentiei de publicitate au declarat pentru AdPlayers ca prima campanie integrata Eximbank s-a derulat in perioada Iunie-iulie, iar contul de media full service (toate serviciile) a fost si acesta in grija Lowe&Partners
AdVenture crediteaza Respiro pentru Lauren Finance de la A&D Pharma
Potrivit oficialilor de comunicare ai agentiei, colaborarea pe noul proiect Respiro dintre Lauren Finance, membra a grupului A&D Pharma, si AdVenture, s-a concretizat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate in luna iunie, pitch la care au mai participat alte cinci agentii de publicitate
Ambientalia Summer cu Peroni
Conceptul Ambientalia se integreaza strategiei de comunicare Peroni Nastro Azzurro, bazata pe relationarea directa cu consumatorul, si se deruleaza in intervalul 21 iulie – 26 august, la Mamaia
Tempo a castigat licitatia Posta Romana
Agentia se va ocupa de serviciile de comunicare dupa o licitatie la care au participat mai multe companii de publicitate
GMP si SECS: un copil vine unde nu te astepti
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Ogilvy Action a castigat licitatia BTL Sollers PPD (DIAGEO)
"Este vorba de intreg contul de activare, hai sa-i zicem BTL, desi nu-mi place termentul pentru ca este atat de vag", a declarat pentru AdPlayers, Cristofor Iosub, Managing Director al OgilvyAction Romania : "brand-urile de whisky Johnnie Walker  si J&B, vodka Smirnoff si crema de whisky Baileys"
Alexandrion si Pepsi sponsorizeaza Extreme Summer la Mamaia
ExtremeEvents organizeaza incepand de vineri, 27 iulie, Extreme Summer 2007 in Mamaia, la patinoarul Alexandrion Cola Ice Park
DDB suteaza la firul ierbii pentru Kanal Derby
"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
 
PUBLICITATE: