GMP si SECS: un copil vine unde nu te astepti
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Ogilvy Action a castigat licitatia BTL Sollers PPD (DIAGEO)
"Este vorba de intreg contul de activare, hai sa-i zicem BTL, desi nu-mi place termentul pentru ca este atat de vag", a declarat pentru AdPlayers, Cristofor Iosub, Managing Director al OgilvyAction Romania : "brand-urile de whisky Johnnie Walker  si J&B, vodka Smirnoff si crema de whisky Baileys"
Alexandrion si Pepsi sponsorizeaza Extreme Summer la Mamaia
ExtremeEvents organizeaza incepand de vineri, 27 iulie, Extreme Summer 2007 in Mamaia, la patinoarul Alexandrion Cola Ice Park
DDB suteaza la firul ierbii pentru Kanal Derby
"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
DDB, Media Direction impreuna cu Lipton, Apa Nova si Primaria au dat mana pentru racorire cu vapori de apa
"In cazul in care proiectul functioneaza, Primaria Bucuresti si Apa Nova ne vor lasa sa implementam mai multe asemenea porti vaporoase pentru trecatori",  a declarat pentru AdPlayers, Adina Sorescu (foto) - Managing Director la DDB Bucharest, vorbind despre tunelul racoritor cu vapori de apa, instalat vizavi de Cercul Militar, in zona Pietei Universitatii.
Pentru creatia BRD s-au batut McCann Erickson, Graffiti BBDO si ADDV
Zenith Media va administra in continuare serviciile de media BRD, a mai confirmat, pentru AdPlayers.ro, Raluca Zamfir, Sef Serviciu Publicitate si Evenimente la BRD Societe Generale
Interamerican a evaluat eficienta AdVenture intr-o saptamana!
Agentia de publicitate AdVenture este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican, asigurare care a inceput deja cu o campanie de 450.000 EUR tarif lista, evaluata pentru AdPlayers, potrivit unor surse din piata, intre 50.000 si 80.000 EUR net
Strategia McCann Erickson pentru BRD
Bogdana Butnar (foto), Senior Strategic Planner, McCann Erickson a declarat pentru AdPlayers ca "Plecand de la cercetari si focus grupuri, si la care am adaugat ce stim ca se intampla in  piata,  este destul de clar cu nebunia asta cu online-bankingul de peste tot, sau self bankingul de la ING: toata lumea se gandeste cum sa-i fie mai simplu omului in interactiunea cu banca. E limpede ca acolo ne indreptam"
More Results implementeaza promotie Wiesana pentru Orkla
Agentia de marketing direct implementeaza promotia "Wiesana delecta - castigi pe loc o vara plina de racoare" pentru Orkla Foods Romania
Propaganda repozitioneaza Paduden
Agentia de publicitate Propaganda repozitioneaza Paduden, de la Terapia Ranbaxy, ca medicament impotriva durerilor din perioada menstruala
 
PUBLICITATE: