Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la BCR si este insotit de o noua campanie de imagine
Ogilvy & Mather semneaza un neconventional pentru Catalogului Ikea 2008, campania lansata sub titlul Singurul pachet plat cu 3000 de produse, fiind desfasurata in perioada 1 august – 15 septembrie pe mai multe canale: radio, presa, outdoor (atat conventional, cat si neconventional), internet
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
Cristiana Spataru, Client Service Director, Grey spune ca proiectul de comunicare Opus Land Development “urmareste sa lanseze un brand, cu un concept rotund, declinat in media traditionala, dar si in actiuni de BTL, CRM, PR”
Pe langa lantul de magazine Domo, agentia de publicitate indoor Elevate a adus in lift clienti cum sunt Napolact, UPC, KFC, Can Can, Rehau, Mediplus, Impact, Dor De Bucovina
Agentia Media Direction si 13 posesori de bloguri in frunte cu autorul Zoso.ro - Vali Petcu (foto), au convins Dacia ca blogul este la fel de bun ca orice alt suport media Online, luand-o inaintea unui alt proiect de publicitate pe acest segment, anuntat de Blog Agency - o agentie al carei business vrea sa valorifice exclusiv interesul comunicarii prin intermediul jurnalelor online
“Deloitte isi cauta o companie cu care urma sa comunice, Tempo PR fiind aleasa in urma unei propuneri de colaborare din partea agentiei”, a declarat pentru AdPlayers Simona Dan - PR Group Account Manager la divizia de relatii publice de la Tempo
Prezenta in Romania incepand din 2006, din portofoliul V+O Communication Romania fac parte companiile: COSMOTE Romania, Germanos Romania, Romtelecom, IKEA, Microsoft, Coca-Cola, METRO si real,-
„Proiectul “Iunie – Luna impotriva obezitatii” a fost parte a strategiei propuse clientului la sfarsitul anului trecut, atunci cand am castigat si contul de relatii publice”, a declarat, pentru AdPlayers, Gabriela Lungu, Managing Partner la The Practice
Agentia de publicitate The Ad Store va demara pentru Gold&Platin Group campania de lansare pe piata romaneasca a marcilor TATA, Daihatsu si Ziebart, comunicarea urmand sa inceapa din 15 septembrie pe canale media print si outdoor
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: