Lowe porneste caravana Kinder
Caravana “Scolareala Kinder Joy” marcheaza începerea anului scolar prin lansarea noii colectii de jucarii Kinder – „Scolarii Nazdravani”
Licitatie de publicitate Elite Romania pentru Selected
Dan Oprescu, noul Director de Marketing la Elite Romania, a declarat pentru AdPlayers ca invitatiile de participare la licitatie nu au fost trimise inca agentiilor si ca procesul de selectie se deruleaza impreuna cu consultanti independenti de la Londra, in urmatoarele 2 saptamani, decizia urmand sa fie luata pana cel mai tarziu la jumatatea lunii octombrie
Buget de 5 Milioane EUR pentru Selected Gold de la Elite
Matanya Schwartz, Directorul General al ELITE ROMANIA, a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca „intregul buget anual de marketing si comunicare al companiei Elite Romania este cuprins intre 8 si 11 Milioane EUR, depinzand de planul de comunicare pe fiecare brand din portofoliul companiei”
Axe Villa: Ogilvy Action pentru Unilever
In urma promotiei, 24 de tineri norocosi vor petrece non-stop cu frumusetile din vila creata special de travel69.ro, o “agentie de turism” infiintata special de autorii campaniei si care a inregistrat peste 20,000 de vizitatori unici
Dacia Logan conteaza pe Graffiti BBDO
Logan este o masina pe care poti conta, o masina care nu te lasa la greu, formulat, spun autorii, si in sloganul – „Conteaza pe Logan”
InterContinental a ales Badcat
Potrivit agentiei de publicitate, contul a intrat in portofoliul Badcat in urma unei licitatii desfasuratein luna august la care au mai participat cinci agentii
Pe langa campania media, 50 de copaci din Bucuresti sunt, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive
Renault a ales Senior Interactive pentru comunicarea online
"Conform studiilor noastre, jumatate dintre clientii nostri au declarat ca inainte de a-si cumpara masina, au consultat informatiile de pe internet pentru a putea lua cea mai buna decizie de achizitie”, a declarat Elena Buhus, Chef Departement Marketing Relationnel, Renault Romania
Pepsi face outdoor interactiv
Poiectul a fost dezvoltat de Graffiti BBDO, Media Direction si Proximity, cu sprijinul Personal Networks si Media Advertising
Europa Fm: strategie si creatie cu Brandstalk, media - inhouse
Agentia de publicitate Brandstalk va oferi clientului suportul strategic si creativ de comunicare, contul de media urmand sa fie derulat direct de EuropaFM
 
PUBLICITATE: