Prima campanie de comunicare pentru Delaco este realizata de agentia de publicitate “Cap”, relatiile publice fiind asigurate de Millenium Communications
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
La actiunea care a avut drept scop colectarea de fonduri pentru finantarea a doua ample proiecte sustinute de UNICEF, Lowe PR a asigurat pro bono serviciile integrate pentru organizarea evenimentului
Promotia de toamna pentru Cif si Domestos este semnata de Brands & Bears
Mercury360 deruleaza campania pentru Martinel, noul produs pentru copii de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania
Integrat în noua identitate vizuala Napolact, ambalajul se prezinta sub forma unei cutii de lemn
Ne propunem, prin strategia media la care am inceput deja sa lucram, ca in primavara anului viitor toti romanii sa paseasca pragul Baneasa Shopping City, un oras al modei, al gastronomiei si al distractiei” a declarat Bogdan Prajisteanu Managing Director al Mediaedge:cia
Campania Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, la care se adauga o campanie radio
La "pitch" au participat 16 echipe de cate trei persoane din agentii de publicitate, agentii media, precum si membrii ai presei de business si trade din Romania
Campania din luna septembrie este destinata celor care s-au saturat sa spuna ca „nu e nimic de vazut la televizor”
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: