Licitatie IAA pentru campania privind stilul de viata sanatos
International Advertising Association - IAA Romania  va derula o campanie de comunicare integrata privind stilul de viata sanatos, alaturi de Consiliului National al Audiovizualului
Cohn&Jansen adapteaza La Fantana oricarei afaceri
La Fantana Grup dezvolta impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen campania “Se adapteaza oricarei afaceri” ce continua o comunicare premiata in cadrul Aqua Awards cu Trei premii European Bottled Water Association
Grey merge pe caldura de acasa ButanGas
Campania „Caldura de acasa” pentru ButanGas este semnata de Grey Bucuresti si include tactici de comunicare ATL: print, TV si radio
Licitatia media Akademia Center Cluj, a venit la Spoon Bucuresti
Agentia de media a fost desemnata sa implementeze strategia de lansare a campaniei de promovare a mall-ului din Cluj
Realitatea TV lanseaza grila cu AdVenture
Promovarea noului set de programe coincide cu repozitionarea Realitatea Tv, pe care AdVenture o sustine prin trei mesaje: “Stiai ca..?”, “Ai aflat ca…?”, “Credeai ca…?” transpuse in executii pentru presa scrisa
Harley-Davidson a ales The Practice
Agentia de relatii publice va oferi servicii de consultanta, de relationare cu formatorii de opinie  (mass-media si alti lideri de opinie), de organizare de evenimente si alte servicii conexe activitatii de PR
Raiffeisen reuseste impreuna cu Saatchi&Saatchi
Campania sub sloganul “Reusim impreuna!” cuprinde media TV, outdoor, presa, internet si mii de materiale de promovare si informare distribuite in toate unitatile Raiffeisen Bank din Bucuresti si din tara
Extracaravana Boom a dat 50.000 lei
Seria de evenimente si-a desemnat castigatorii, marile premii constand in 10 LCD-uri, valoarea totala a premiilor din cadrul extratombolei depasind 50.000 RON
Forum Invest PR lucreaza pentru Roca
Sub sloganul “Totul pentru baie”, ROCA Obiecte Sanitare produce si comercializeaza in Romania solutii complete de obiecte sanitare si accesorii pentru amenajarea bailor
Amigo Premio. 100% AdVenture
Panfoods Romania lanseaza Amigo Premio alaturi de agentia de publicitate AdVenture, campania de comunicare fiind construita in jurul mesajului “Amigo Premio. 100% cafea pura!“.
 
PUBLICITATE: