Documentar Rompetrol, regie Odyssey
Campania de imagine a Grupului Rompetrol este prezenta cu toate executiile sale pe statiile tv si in presa scrisa, dar in acelasi timp este comunicata si intern catre cei peste 8000 de angajati ai companiei
Campania este initiata de Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) in colaborare cu Asociatia Fotbalistilor Amatori si Non-amatori (AFAN) si Open Society Institute
Saatchi&Saatchi se relaxeaza din nou cu Ciuc Premium
Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet
Licitatia Parmalat, la Violet Advertising
Violet va realiza campaniile de toamna–iarna pentru Santal si pentru laptele Parmalat
Factor a castigat licitatia pentru spoturile
Casa de productie publicitara Factor a castigat licitatia pentru productia de spoturi radio si TV ce vor fi incluse in campania pentru Programul Operational Regional, finantata cu fonduri de la Uniunea Europeana
Jucariile Epee au ales Mediaedge:cia
Compania tinteste trei obiective importante: clasarea „Epee Romania” pe primul loc in topul distribuitorilor de jucarii din Romania, construirea notorietatii in randul consumatorilor, precum si asumarea rolului de formator pe piata de specialitate
Orange primeste cat 10 de la Tempo
Potrivit autorilor campaniei, cele doua executii de TV si print – Orange Young Oferta si Orange Young Hot Spot – comunica tinerilor beneficiile din programul Orange Young
Media Mall promoveaza Animax pe piata de publicitate
Organizata la Howard Johnson din Bucuresti, prezentarea de vanzari si-a propus sa promoveze canalul tv Animaxn in industria de advertising
Premiera Discovery Channel, cu Headvertising si Zenith Media
Canalul lanseaza o campanie integrata de promovare pentru seria, in premiera, „Cei mai rai”
Poiana Amaruie - gust intens de Ogilvy&Mather
Ogilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolata Poiana, care aduce gustul amarui in completarea portofoliului existent al brandului
 
PUBLICITATE: