Ion Tiriac: ”Organizarea acestui turneu reprezinta suma eforturilor depuse pentru a pastra Bucurestiul pe harta internationala a turneelor de tenis. Scopul Fundatiei Tiriac este de a incuraja practicarea sportului in randul tinerilor, iar organizarea acestei competitii vine sa completeze misiunea Fundatiei. Iata ca dupa o pauza de trei ani, initiativa Fundatiei Tiriac face ca Bucurestiul sa fie, din nou, gazda unei dispute...
Zaga Brand este nominalizata cu proiectul Cronicari Digitali, Via Transilvanica, la Digital Communication Awards 2022
  Digital Communication Awards sunt premiile care rasplatesc campaniile si proiectele online incepand din 2011. Privite ca un ”Oscar” pentru online, Digital Communication Awards ofera o recunoastere internationala pentru ideile care au rezultate spectaculoase, dar si un impact pe termen lung pentru industria online, stabilind noi standarde pentru profesionistii din intreaga lume ” a spus Silvia Teodorescu, directorul...
Dublu campion mondial la natatie, David Popovici, doneaza casca si ochelarii cu care a devenit campion mondial pentru fosta vicecampioana mondiala la canotaj junior Florentina Filipovici.
  David Popovici vrea, astfel, sa o pe fosta vicecampioana mondiala la canotaj junior, care se lupta cu o boala grea. Hope and Homes for Children va ridica o casa pentru Florentina si cei trei copii ai sai cu banii stransi din donatiile pe  www.hhc.galantom.ro/p/davidpopovici   
  Care sunt valorile parintilor romanilor cu varste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritatile, pasiunile si obiceiurile de consum, canalele pe care le acceseaza si cum pot brandurile sa ii abordeze pentru a fi relevante? Cognition si-a propus sa raspunda la aceste intrebari in cel mai recent studiu realizat folosind ca instrument de research GWI Consumer Insights, ale carui rezultate complete pot fi consultate aici.
Doar 43% dintre romani merg la medicul dermatolog, comparativ cu 80% in 2016. Fundatia pentru Sanatatea Pielii si Reveal Marketing Research au cercetat perceptia romanilor despre cancerul de piele
  Realizat in parteneriat cu Dr. Leventer Centre, Eau Thermale Avene, MagnaPharm Marketing and Sales, MPR Agency, studiul ”Perceptia romanilor si nivelul de cunostinte despre cancerul de piele”, a fost realizat de Reveal Marketing Research, in luna iunie, la solicitarea Fundatiei pentru Sanatatea Pielii.
  Campania de comunicare se deruleaza pe multe medii (TV, digital, in-store, PR, e-commerce, etc.), a avut startul la inceputul lunii iulie si este planificata in doua valuri, intre 1 iulie – 15 august si intre 15 septembrie – 15 noiembrie.
Top destinatii de pe Via Transilvanica, descoperite in peste 1.000 de km concentrate in Rucsacul cu Povestiri
  Echipa Cronicari Digitali porneste la drum, alaturi de creatori de continut si jurnalisti invitati sa contribuie la „Rucsacul cu Povestiri de pe Via Transilvanica”, cu materiale proprii in care peste peste 1000 de km vor fi stabatuti pe jos si cu masina, in cautare de povesti de spus si experimentat din 31 de comunitati locale, pe parcursul a 10 zile, in cele mai recent marcate portiuni de carare Via Transilvanica, cu scopul...
Modelul de munca hibrid pune la incercare abilitatile liderilor de echipa din IT de relationare cu echipa
  67% dintre team leaderii din IT sa isi dezvolte noi abilitati de comunicare si relationare cu echipa pentru a pastra un nivel optim de productivitate. In prezent, 8 din 10 team leaderi considera ca provocarile de ordin uman, ce tin de interactiunea dintre oameni, se dovedesc a fi mai greu de gestionat decat cele de ordin tehnic.
  Burgerii iconici cu carne de vita si peste din meniul McDonald’s – Hamburger, Cheeseburger, Double Cheeseburger, Big MacTM, Quarter Pounder si Filet-o-Fish – sunt acum preparati in toate restaurantele Mec din tara dupa o noua metoda, pentru un gust si mai delicios.
Beneficiarii programului Noua Casa isi pot amenaja gratuit locuinta, cu ajutorul unui specialist in design interior de la Infinity for home
  Alexa Radulescu, Managing Partner Infinity for Home:  ,,Ne spun ce dorinte si nevoi au si gasim impreuna o solutie potrivita, pentru ca ne dorim sa schimbam putin perceptia asupra faptului ca o colaborare cu un designer sau arhitect ar reprezenta un lux, astfel ca ii vom ajuta sa aiba o casa frumoasa in limita bugetului de care dispun”
 
PUBLICITATE: