Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
Cu utilizare internationala, „Business Credit Card” de tip VISA, are nivelul maxim de creditare de 30.000 RON (pentru microintreprinderi) si 70.000 RON ( pentru IMM medii)
Divizia de finantari persoane fizice a Citibank Romania S.A., a lansat promotia „Fii campion!” la finalul careia 2 suporteri stelisti vor beneficia de o excursie gratuita la Londra, pentru a vedea meciul Arsenal – Steaua din 12 decembrie direct de pe stadionul Emirates din capitala Marii Britanii
Cel mai recent proiect derulat de Punct Advertising pentru promovarea marcii Sunsilk este “Tine jurnalul unui par frumos!”
Agentia Sister si Bucegi au jucat in prima linie a "Campionatului de table Bucegi" organizat in 8 orase din Romania
Dupa o licitatie regionala la care, din Romania, au mai participat MindShare si Starcom, potrivit unor surse apropiate licitatiei OMD a castigat contul de media Walmark incepand cu 2008
Grey preia responsabilitatile strategiei si creatie la nivel global atat ale brandului Fortis cat pentru serviciile sale de retail banking, asigurari si private banking
"La pitch au participat inca 2 competitori”, a declarat, pentru AdPlayers, Hortensia Nastase, PR Director Lowe PRA
„Forumistii, vectori importanti de opinie in domeniu, au ocazia sa discute direct cu firmele producatoare de materiale de constructii atat despre avantajele, cat si despre problemele pe care le ridica anumite materiale”, a declarat Calin Diaconu, Director la Babel Communications
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: