DraftFCB a lansat, pentru Lavazza, The Most Majestic Espresso Experience
Pentru prima data, campania legata de calendar prevede difuzarea de spoturi TV de 30 si 20 de secunde, in  patru tari europene: Anglia, Polonia, Bulgaria si Romania
Juicy Fruit a adus somatii publice pentru 6 televiziuni
Pentru spotul publicitar Juicy Fruit, CNA a sanctionat vineri 6 posturi TV: Antena 1, PRO TV, Prima TV, National TV, B1 TV, Kanal D
BrandTailors sponsorizeaza Atelier Tipografic Olanda/Romania
Workshop-ul are loc in perioada 16-22 Noiembrie
Buget de 500.000 EUR, pentru Tuborg Christmas Brew
Compania URBB a alocat pentru promovarea marcii Tuborg Christmas Brew un buget de 500.000 Euro rate card (in baza tarifelor lista)
Propaganda recomanda muzica normala de la Radio Guerrilla
Agentia de publicitate semneaza o noua campanie a postului de radio din grupul Realitatea – Catavencu ce promoveaza si recomanda ascultatorilor muzica postului drept singura normala intr-o tara normala
Bucegi continua integrarea cu Sister
Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
J&B incepe petrecerea cu Ogilvy Action
Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
Credit Card pentru IMM, Raiffeisen Bank
Cu utilizare internationala, „Business Credit Card” de tip VISA, are nivelul maxim de creditare de 30.000 RON (pentru microintreprinderi) si 70.000 RON ( pentru IMM medii)
CitiFinancial joaca la Steaua
Divizia de finantari persoane fizice a Citibank Romania S.A., a lansat promotia „Fii campion!” la finalul careia 2 suporteri stelisti vor beneficia de o excursie gratuita la Londra, pentru a vedea meciul Arsenal – Steaua din 12 decembrie direct de pe stadionul Emirates din capitala Marii Britanii
Sunsilk scrie jurnalul cu Punct Advertising
Cel mai recent proiect derulat de Punct Advertising pentru promovarea marcii Sunsilk este “Tine jurnalul unui par frumos!”
 
PUBLICITATE: