Concursul de scurt metraje va fi premiat cu o pelicula color in valoare de 3100 de Euro (taxe incluse).
Buget de 124.000 EUR pentru comunicarea DHL Express 12:00
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)
Capital face abonamente pe 2008 cu Brands&Bears
Sub titlul „Aboneaza-te si fii la inaltime cu premiile Capital”, campania de abonamente a saptamanalului economic de la Ringier este difuzata pe TVR1, TVR2 cat si pe PrimaTV, Antena 1 si RealitateaTV
Graffiti BBDO semneaza spotul de imagine pentru Selected Gold
Agentia de publicitate Graffiti BBDO a semnat spotul “Perfecta” pentru cafeaua premium Selected Gold de la Elite Romania
Romtelecom sustine Craciunul Copiilor
Romtelecom si Asociatia Telefonul Copilului au lansat campania “La Romtelecom e Craciunul Copiilor!”, in parteneriat cu Europa FM
Raiffeisen duce creditul la 70 de ani
Creditele imobiliare si cele personale cu garantie imobiliara (Flexi Plus) de la Raiffeisen Bank pot fi acordate pe termen de 40 de ani
BVB a facut prima campanie cu Propaganda
Realizata impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, prima campanie pentru Bursa de Valori Bucuresti se desfasoara in perioada 24 noiembrie – 21 decembrie si urmeaza a fi reluata in 2008, prima campanie fiind derulata pe TVR1, TVR2, Antena 3 si Realitatea Tv
Cea mai extinsa gama de whisky din lume, potrivit Pernod Ricard, Ballantine’s are vanzari de peste 5,3 milioane de baxuri de 9 litri in intervalul 2005/ 2006
780,000 Euro pentru spitalul Marie Curie
Fondurile obtinute in cadrul galei de caritate organizate de catre Fundatia Scheherazade impreuna cu Fundatia „Copii Sanatosi” prin sponsorizari, donatii si licitatie se ridica la 575,000 Euro, suma totala stransa in beneficiul Spitalului Marie Curie fiind de 780,000 Euro
Elita de Craciun, sub brad la Brands&Bears
Alaturi de spotul “Elita - Magic Christmas”, difuzat pe principalele statii TV nationale, campania Elita este sustinuta de actiuni promotionale in magazine si un spot promotional de 10 secunde
 
PUBLICITATE: