OMD, Starcom si Mediaedge:cia au ajuns in finala licitatiei de media InBev, potrivit unor surse apropiate desfasurarii procesului de selectie
Heineken Romania a ales agentia de publicitate McCann Erickson pentru creatie si strategie pe conturile Heineken si Golden Brau, cele doua conturi fiind administrate pana in prezent de Grey Bucharest
Campania face parte din platforma de responsabilitate sociala „Respect pentru viitor", dezvoltata pentru compania Petrom
„La concurs au fost invitate sapte agentii de media, o lista mai lunga din care, in cadrul procesului, vor fi selectate pentru lista scurta un numar de 3 agentii”, a mai afirmat Irimia, care nu adezvaluit insa si numele agentiilor invitate sa participe in pitch.
BrandTailors finalizeaza in decembrie 2007 al doilea process de re-branding pentru Laura, detinuta de compania Kandia- Excelent
Mix-ul de media cuprinde: TV, radio, presa, web, precum si activitati BTL, iar strategia de media si implementarea sunt dezvoltate impreuna cu Velvet Media
In cadrul unui eveniment organizat de Media Mall, echipele de salvamont au primit 51 de costume in valoare de aproximativ 30.000 RON
In urma unei licitatii cu 8 agentii, IAA Romania ales Odyssey Communications sa dezvolte campania nationala de educare pentru un stil de viata sanatos
InBev Romania, prin Bergenbier Non Alcool, in parteneriat cu Brigada de Politie Rutiera a Municipiului Bucuresti a lansat pentru al doilea an consecutiv campania „De Sarbatori, nu conduce dupa ce ai baut”
Demarata in data de 12 noiembrie a.c, campania virala “Sensational de la Samsung” semnata de Odyssey a avut deja, potrivit autorilor, un feedback de peste 10.000 vizionari in decursul primei saptamani de la lansare
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: