Mix-ul de media cuprinde: TV, radio, presa, web, precum si activitati BTL, iar strategia de media si implementarea sunt dezvoltate impreuna cu Velvet Media
In cadrul unui eveniment organizat de Media Mall, echipele de salvamont au primit 51 de costume in valoare de aproximativ 30.000 RON
In urma unei licitatii cu 8 agentii, IAA Romania ales Odyssey Communications sa dezvolte campania nationala de educare pentru un stil de viata sanatos
InBev Romania, prin Bergenbier Non Alcool, in parteneriat cu Brigada de Politie Rutiera a Municipiului Bucuresti a lansat pentru al doilea an consecutiv campania „De Sarbatori, nu conduce dupa ce ai baut”
Demarata in data de 12 noiembrie a.c, campania virala “Sensational de la Samsung” semnata de Odyssey a avut deja, potrivit autorilor, un feedback de peste 10.000 vizionari in decursul primei saptamani de la lansare
Agentia londoneza Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) a castigat LG, cont global care cauta in prezent agentii afiliate unor retele internationale pentru a lucra impreuna cu BBH la nivel de implementari locale
La licitatie participa mai multe agentii de media, contul fiind administrat in prezent de Mediacom Romania
In urma unei licitatii, GAV va oferi servicii de comunicare ce includ atat branding, cat si advertising
Brands&Bears a fost aleasa oficial de catre JTI ca agentie pentru comunicarea Benson & Hedges si pentru anul 2008
Lansarea Bonus Card a fost conceputa de V+O Communication (consultanta in comunicare) si sustinuta de agentiile Cohn&Jansen (publicitate) si Trust Vision (BTL)
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: