Contul Interactiv Baneasa Shopping City, la iLeo
iLeo va gestiona realizarea contactului cu consumatorii pe mediul interactiv si va construi website-ul Baneasa Shopping City
Licitatia Bosch a fost castigata de Notorious, insa, la propunerea agentiei, cele doua parti au renuntat la colaborare
„Licitatia, care s-a finalizat in septembrie 2007, a fost castigata conform tuturor criteriilor de selectie, de catre Notorious, la o distanta apreciabila fata de celelalte agentii participante, printre care si Grey”, a declarat pentru AdPlayers, Bogdan Alexandrescu - Managing Director la Notorious, care spune ca, de comun acord cu clientul, a renuntat la colaborarea dintre cele doua companii, cel putin pentru o perioada
Creatia si strategia Bosch, la Grey. Media - la OMD.
Grey a castigat strategia si creatia Bosch, cont care a fost gestionat pana la sfarsitul anului 2007 de catre Notorious Advertising, anunta agentia de publicitate care a preluat contul
Premiat cu 3100 EUR, concursul de film de scurt metraj pe tema discriminarii romilor, “Doi pe un balansoar” este organizat de Secretariatul General al Guvernului si Agentia Nationala pentru Romi si este sprijinit de TBWAMerlin
Concediat in 2003, Elite s-a intors in Leo Burnett, fara licitatie
In ultima parte a anului 2007, Elite a lucrat cu Graffiti BBDO - pentru cea mai recenta campanie Selected Gold, si cu Brands&Bears  - pentru evenimentul de lansare Selected Gold si campania de Craciun
Star Foods, la MediaCom. Contul era la Media Direction
MediaCom a castigat contul de media Star Foods in Romania, in urma unei licitatii la care au participat 3 agentii de media
Fost TBWAMerlin, Petrom va fi administrat de Leo Burnett
In urma unei licitatii la care au participat patru agentii de publicitate, Leo Burnett va realiza strategia de comunicare si comunicarea de tip ATL pentru Petrom, dar si campaniile de imagine si cele de produs pentru acest brand.
Nescafe RedCup, cu promoteri Lowe
In licitatia pentru cont s-au mai prezentat, potrivit agentiei, alte 2 companii de publicitate
Licitatia media Citroen, la OMD
Ruxandra Stefan - Managing Director OMD, a confirmat pentru AdPlayers intrarea, in portofoliul agentiei, atat a contului de media local Citroen, cat si a celui regional Walmark, anuntat de AdPlayers, la inceputul lunii noiembrie
Dupa o licitatie media la care au participat 8 agentii, in finala au ajuns Starcom Romania, Mediaedge:cia si OMD, organizarea procesului de licitatie fiind asistata de compania de audit Media Strategy
 
PUBLICITATE: