Creat de catre Wieden+Kennedy Amsterdam, “Fabrica de Fericire - Filmul”, de 3’30’’, prezinta aventurile unui „muncitor” intr-un automat de Coca-Cola si incercarile lui de a umple sticla de Coca-Cola, readucand fericirea in "fabrica” ramasa fara bautura racoritoare
Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru a realizat pentru Pfizer campania de comunicare pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat
Spotul TV ‚Modafen invinge raceala si gripa’ ruleaza pe canale TV pana in luna martie a acestui an
Gama de mijloace pe care e Lowe contine de la site-uri sau presa traditionala, la alternative de ultima generatie: sms, mms, platforme web, comunitati virtuale
iLeo va gestiona realizarea contactului cu consumatorii pe mediul interactiv si va construi website-ul Baneasa Shopping City
„Licitatia, care s-a finalizat in septembrie 2007, a fost castigata conform tuturor criteriilor de selectie, de catre Notorious, la o distanta apreciabila fata de celelalte agentii participante, printre care si Grey”, a declarat pentru AdPlayers, Bogdan Alexandrescu - Managing Director la Notorious, care spune ca, de comun acord cu clientul, a renuntat la colaborarea dintre cele doua companii, cel putin pentru o perioada
Grey a castigat strategia si creatia Bosch, cont care a fost gestionat pana la sfarsitul anului 2007 de catre Notorious Advertising, anunta agentia de publicitate care a preluat contul
Premiat cu 3100 EUR, concursul de film de scurt metraj pe tema discriminarii romilor, “Doi pe un balansoar” este organizat de Secretariatul General al Guvernului si Agentia Nationala pentru Romi si este sprijinit de TBWAMerlin
In ultima parte a anului 2007, Elite a lucrat cu Graffiti BBDO - pentru cea mai recenta campanie Selected Gold, si cu Brands&Bears - pentru evenimentul de lansare Selected Gold si campania de Craciun
MediaCom a castigat contul de media Star Foods in Romania, in urma unei licitatii la care au participat 3 agentii de media
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: