Doar 4 din 10 romani au incredere ca tarile vecine ne-ar ajuta intr-un context de criza
  Preocuparile romanilor cu privire la razboiul din Ucraina se diminueaza Studiu Reveal Marketing Research: In prezent romanii declara ca sunt mai putin implicati (45%) in a oferi ajutor refugiatilor decat la inceputul conflictului (52%)
  Fundatia Olimpica Romana lanseaza Scoala de Fotbal Fundatia Olimpica Romana, in cadrul careia ofera cursuri gratuite de initiere in fotbal pentru fete si baieti cu varste cuprinse intre 6 si 12 ani, anunta initiatorii scolii de la Fundatia Olimpica Romana
Campanie Deloitte 30 de ani in Romania, semnata de Wopa. Despre oameni. Dincolo de cifre.
 
  Agentia de comunicare integrata si data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, devine, in urma unui proces competitiv de pitch, noul partener pentru servicii de comunicare integrata al Alpin 57 Lux, o companie cu peste 30 de ani de traditie pe piata locala in domeniul inghetatei iar, din 2001, compania si-a extins portofoliul cu o gama de produse de patiserie si brutarie congelata.
Au salvat de la aruncare 7,5 tone de alimente cu aplicatia mobila Bonapp.eco in Bucuresti si Cluj
  Aplicatia mobila de cumparaturi responsabile Bonapp.eco, anunta in premiera pentru Romania primele date despre comportamentul unei generatii de consumatori care incearca sa evite risipa alimentara. In zece luni, utilizatorii Bonapp.eco au salvat 7,5 tone de alimente aflate aproape de termenul de expirare. Bonapp.eco conecteaza cu utilizatorii aproape 500 de comercianti parteneri din Bucuresti si Cluj-Napoca
ENERGY COFFEE lanseaza pe piata cafelei gata preparate aroma Rom si Nuca
  ENERGY COFFEE este lider pe piata locala de cafea gata preparata in ceea ce priveste valoarea totala si numarul de unitati vandute, conform analizei producatorului HELL ENERGY care citeaza datele raportate de Nielsen prin Serviciul sau de masurare a retailului pentru perioada de 12 luni care se incheie la 31 mai 2022 pentru piata totala de retail din Romania (Copyright © 2022, Nielsen).
Emotii si tehnologie la Vodafone x Sunscreen Festival. Primul eveniment cultural de amploare din Constanta
  In calitate de promotor al culturii si sustinator al proiectelor inedite care aduc valoare adaugata societatii, Vodafone a sustinut demersul Sunscreen cu un concept in care cultura a intalnit tehnologia: “Traim impreuna valuri de emotii”. 
HUAWEI Ads anunta parteneriate globale si solutii inovatoare la DMEXCO 2022
  Platforma de comunicare isi consolideaza cresterea rapida in Europa prin dezvoltarea ecosistemului de publicitate Huawei si pregateste parteneriate globale pentru siguranta brandului si imbunatatirea calitatii traficului
Noua oferta de toamna Vodafone. Campanie pentru buget de 200 de euro in beneficii, la alegere
  Noii abonati pot opta pentru reducere la factura, extra-optiuni sau dispositive. Oferta Vodafone de toamna aduce in prim plan diversitatea familiilor din Romania si pasiunile diferite ale acestora, fie ca e vorba de seriale, tehnologie, sport sau cumparaturi.
Nemultumirea cu privire la valoarea facturilor pentru incalzire va atinge un nivel critic. Studiu Reveal Marketing Research
  Intr-o perioada importanta pentru discutii in spatiul public legate de costurile utilitatilor, in particular a energiei electrice si a gazelor natural, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a afla cum vor face fata romanii la cresterile rapide ale costurilor de intretinere a locuintei..
 
PUBLICITATE: