Next face Creditul de doua ori cat casa (Banca Transilvania)
Noua campanie cuprinde un spot TV si unul radio si se desfasoara in perioada 5 martie – 20 aprilie pe Europa Fm, Kiss Fm, Antena1, Kanal D, TVR 2, Antena 3, Realitatea TV, National Geographic, Discovery, Money Chanel si Hallmark
Brandstalk face diferenta intre Adibas si Adidas, Naik si Nike
De ziua consumatorului, agentia a ilustrat diferenta dintre imitatii si branduri: intre Fuma si Puma, Adibas si Adidas, Naik si Nike sau Lacosta si Lacoste
Matache Macelaru  (Principal), la Cap si Next
Spotul ruleaza pe TV incepand cu a doua jumatate a lunii februarie la Pro Tv, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Acasa TV, Realitatea TV, Prima TV si National Geographic
BCR Asigurari, la Media Investment (The Group)
„Toate materialele folosite s-au concentrat pe acelasi concept vizual– “casuta din bete de chibrit”- pe care l-am folosit pe toate canalele de comunicare: spot TV, macheta de presa, literatura de produs, website, bannere internet”, a declarat Mihai Tecau, Presedinte al Directoratului BCR Asigurari
Ciucas (Ursus Breweries) continua cu Nicola Porter Novelli si New Media
Agentia de PR va derula pentru Ciucas proiecte de comunicare interna, evenimente de PR si de relationare cu media, iar agentia „de interactive” va derula proiecte speciale de comunicare online
Contul de media Romtelecom, la United Media, dupa o licitatie cu Mediacom, Starcom si Media Direction
Contul de media Romtelecom intra incepand cu luna aprilie 2008 in portofoliul agentiei United Media, a afirmat, pentru AdPlayers, Alfred Borcan, Director de Marketing si Comunicare la Romtelecom
Contul de PR World Vision Romania, la The Practice
The Practice va oferi servicii de relatii publice atat pentru comunicarea brand-ului World Vision, cat si pentru comunicarea unui amplu proiect de strangere de fonduri dezvoltat de organizatie in tara noastra
Spotul reprezinta componenta virala a campaniei "vorbiti afacereza?" pentru The Money Channel
Redd's (Ursus Breweries) a ales Brands&Bears fara licitatie
„Nu am organizat o licitatie de publicitate, pentru a pastra confidentialitatea lansarii noilor produse”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oprescu - Marketing Development Manager la Ursus Breweries
Romprest Service, la Saatchi & Saatchi
Contul a intrat in protofoliul Saatchi&Saatchi Advertising in urma unei licitatii de publicitate
 
PUBLICITATE: