Potrivit companiei, investitiile de peste 7 milioane de euro realizate in 2007 situeaza compania APLAST pe primul loc in Romania la productia de sisteme de ferestre si usi
Banii au fost stransi in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007
Potrivit lui Paul Gusa (foto), New Business Manager Imager, agentia a implementat campania media pentru noul brand Sange de Taur, aflata in plina desfasurare pe mai multe canale TV: ProTV, Antena 1, Prima Tv, National TV si Favorit
Odyssey a fost aleasa pentru a gestiona activitatile integrate de comunicare pe conturile brandurilor internationale Super-Premium – Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell
Campania se deruleaza la ProTV, Antena 1, Kanal D, Etno TV, Taraf TV, OTV, Sport.ro, Telesport, TVR 1 si TVR 2.
Marca de la URSUS Breweries a inregistrat o cota de piata de 11,3% in ultimele 12 luni (ianuarie 2007- ianuarie 2008), fata de 8,8% in 2006, respectiv 7,1% in 2005
Campania beneficiaza de un spatiu generos de expunere, fiind dezvoltata pe TV, retea nationala de OOH, on line, print, radio, in-store
Agentia a semnat 2 spoturi care promoveaza creditul pentru nevoi personale de la Piraeus Bank
Agentia de publicitate Scala JWT a dezvoltat si lansat recent campania de comunicare pentru cel mai nou produs Bancpost, Contul Perfect
Bridge Communication si Hochland Romania au lansat o noua campanie de comunicare in care prezinta cel mai recent produs din gama sa - Hochland Cascaval Pané
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: