Licitatia APLAST, la Bigger Group
Potrivit companiei, investitiile de peste 7 milioane de euro realizate in 2007 situeaza compania APLAST pe primul loc in Romania la productia de sisteme de ferestre si usi
World Vision Romania sprijina  educatia copiilor din mediul rural cu 44.000 dolari
Banii au fost stransi in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007
Media Tohani, la Imager
Potrivit lui Paul Gusa (foto), New Business Manager Imager, agentia a implementat campania media pentru noul brand Sange de Taur, aflata in plina desfasurare pe mai multe canale TV: ProTV, Antena 1, Prima Tv, National TV si Favorit
Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell la Odyssey
Odyssey a fost aleasa pentru a gestiona activitatile integrate de comunicare pe conturile brandurilor internationale Super-Premium – Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell
Babanu (Murfatlar) - Cap (Creatie) si Next (Media)
Campania se deruleaza la ProTV, Antena 1, Kanal D, Etno TV, Taraf TV, OTV, Sport.ro, Telesport, TVR 1 si TVR 2.
Timisoreana este lider cu 11,3% cota de piata pe 2007
Marca de la URSUS Breweries a inregistrat o cota de piata de 11,3% in ultimele 12 luni (ianuarie 2007- ianuarie 2008), fata de 8,8% in 2006, respectiv 7,1% in 2005
Toyota Yaris: Gloria lui Sapte, Saatchi & Saatchi
Campania beneficiaza de un spatiu generos de expunere, fiind dezvoltata pe  TV, retea nationala de OOH, on line, print, radio, in-store
Piraeus Bank, doua spoturi cu happy end DRAFTFCB
Agentia a semnat 2 spoturi care promoveaza creditul pentru nevoi personale de la Piraeus Bank
Bancpost: Contul Perfect, de la Scala JWT
Agentia de publicitate Scala JWT a dezvoltat si lansat recent campania de comunicare pentru cel mai nou produs Bancpost, Contul Perfect
Hochland Cascaval Pane, la Bridge
Bridge Communication si Hochland Romania au lansat o noua campanie de comunicare in care prezinta cel mai recent produs din gama sa - Hochland Cascaval Pané
 
PUBLICITATE: