Ascenta (Softwin) a pierdut Evenimentul Zilei (Ringier)
Potrivit unor surse apropiate miscarii contului, Green Pixel a preluat gestionarea evz.ro pana la finalizarea unui proces de selectie Ringier, care nu a mai continuat colaborarea cu Ascenta, o companie Softwin
Campanie tactica La Fantana Home, de Cohn & Jansen | Ashley & Holmes
Campania se desfasoara in presa: Jurnalul National, Cotidianul, Ziarul Financiar - Dupa afaceri, Business Magazin, Capital, Academia Catavencu, Biz, Tabu, Ce sentampla doctore, Good Homes, Casa si Gradina, The One.
Brand Management a batut palma pentru indoor-ul Baneasa Shopping City
Compania de publicitate indoor va asigura intreg pachetul de servicii in mall-ul bucurestean care cuprinde 220 de unitati de shopping, amplasate pe o suprafata de 85.000 mp.
Creatii originale si mai putin originale in publicitate
joelapompe.net, un blog listat in top 150 cele mai importante bloguri de marketing si comunicare intocmit de Advertising Age, prinde agentiile de publicitate si cu creatii mai putin originale
Naumovici: 'Olimpiada Oamenilor Obisnuiti (Prigat) promite sa fie cea mai importanta platforma de comunicare a anului'
Platforma de comunicare este realizata si implementata de 23 Communications Ideas – publicitate, iLeo - marketing interactiv si The Practice – relatii publice
Cu o afacere estimata in Romania la 250 Milioane EUR, Krammer&Wagner lucreaza cu The Ad Store
Krammer & Wagner anunta lansarea a trei centre comerciale in Romania, avand o valoare estimata la peste 250 Milioane EUR
Fetele de la 'Spalatoria de barbati' Axe au vrajit sub presiune 500 de reprezentanti ai sexului tare
Sexi-spalatoresele au folosit la Bestfest 7.000 de litri de apa si 250 de geluri de dus Axe
Alka pe ecrane cu American Beauty, in regia Cohn&Jansen|Ashley & Holmes
Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet  
ING Asigurari de Viata si ING Fond de Pensii fac email marketing cu White Image
White Image se va ocupa de trimiterea si scalarea emailurilor ING, gestionand aceasta componenta a comunicarii externe a companiei.  
JollyCatering.ro - website nedorit pentru 200 EUR
  „Asa se intampla cand firmele mari se ca*a pe ele pentru 200 EUR” spune noul website care concureaza limbajul de mahala al multor moderatori de televiziune
 
PUBLICITATE: