Adrian Tuluca, Managing Partner Propaganda: ”Campania Purcari s-a nascut din nevoia trasmiterii unui mesaj puternic de rezilienta, incredere, forta si stablitate. Suntem mandri de aceasta campanie si multumim partenerilor nostri de la Purcari pentru acest demers facut impreuna; este un manifesto emotionant, demn de mesajul pe care il transmite”
Maria Pasc noteaza: „Mihai Sarbulescu, vorbitor fara cusur, lasa pictura sa glasuiasca in numele sau, pe limba ei. Ce este limbajul picturii? Mare, mic, mijlociu, cald, rece, un, doi, trei, pasaj!
Proiectul a adunat peste 250 de propuneri de Aperitive (reci sau calde), feluri principale si Deserturi, dintre care 5 au fost selectate de un juriu format din chefi celebri, experti in gastronomie si bloggeri de Food. Ele au servit drept inspiratie si au fost reinterpretate de chefs celebri, in practica, cu ajutorul comunitatii Cronicari Digitali, al jurnalistilor si al vedetelor in cadrul workshopului de cooking AMINTIRI GUSTOASE.
Cu peste 3.000 centre de service si 9 call centers, oferind servicii premium si eficiente clientilor din peste 100 de piete, compania este dedicata dezvoltarii tehnologiilor care le permit oamenilor din intreaga lume sa-si depaseasca limitele, avand capacitatea de cercetare si dezvoltare, precum si tehnologia noastra avansata, in slujba crearii unei noi lumi inteligente, printr-un portofoliu cuprinzator de produse innovative.
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
6 telefoane iPhone 14 oferite prin tragere la sorti, cate unul pentru fiecare saptamana de campanie, daca reincarca orice cartela Telekom cu minimum 5 euro credit, dar si un cadou garantat constand intr-un voucher in valoare de 50 de euro (TVA inclus), daca efectueaza reincarcari de cel putin 15 euro in total, pana la finalul campaniei.
Organizatia Habitat for Humanity Romania lanseaza, la finalul acestui an, un apel de mobilizare catre publicul larg, prin intermediul campaniei de strangere de fonduri „Construieste-i un loc al sau. Construieste-i un acasa”, pentru accesul familiilor vulnerabile la conditii adecvate de locuire.
Duminica, 11 decembrie 2022, intre orele 10:00 si 16:00, la Biblioteca Nationala a Romaniei, Bd. Unirii nr. 22, va avea loc cea de-a 30-a editie a Bazarului diplomatic de Craciun, „IWA Christmas Bazaar”, eveniment caritabil organizat in fiecare an de IWA – Asociatia Internationala a Femeilor din Romania sub egida Ministerului Afacerilor Externe, anunta initiatorii evenimentului.
,,Prin angajamentul nostru fata de diversitate, echitate si incluziune, ne angajam sa cautam noi perspective, sa sarbatorim diferenta si sa construim o cultura incluziva in care toti membrii echipei isi pot aduce sinele autentic la locul de munca” spun initiatorii proiectului.
“Faptul ca ne-am propus strategic sa transformam cat mai multe dintre magazinele integrate in magazine gestionate de Parteneri este unul dintre ingredientele succesului Profi,” declara Magda Amarie, Directorul Operational Partener Profi
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: