33% dintre romanii cu venituri peste medie merg mai des la dentist decat in pandemie. Frica de stomatolog, in top trei motive pentru care nu merg la dentist
  Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat DENT ESTET: 88% dintre respondenti se declara preocupati de sanatatea lor dentara. 8 din 10 participanti la studiu declara ca au vizitat medicul stomatolog cel putin o data, in ultimul an. Creste interesul pentru serviciile de estetica dentara. Aproape 50% dintre romani apeleaza la astfel de servicii avand ca motivatie imbunatatirea increderii in sine si echilibrul emotional. Desi sunt...
Program gratuit de kinetoterapie pentru copii organizat de Fundatia Tiriac, Fundatia Olimpica Romana si Centrul KinetoFIT
  Cursurile se vor desfasura o data pe saptamana si au o durate a cate de trei luni, fiind adresate copiilor cu varste cuprinse intre 6 si 12 ani inclusiv. Primul interval se va derula in perioada 29 noiembrie 2022 - 28 februarie 2023.
Cu peste 3.800 de restaurante in lume, lantul Popeyes Romania vrea 100 de restaurante si pe piata locala in urmatorii 10 ani
  Compania marcheaza un pas important in planul de extindere deschizand pe 12 noiembrie primul Drive-Thru din tara, in Centrul Comercial Lemon Retail Park, din Voluntari, Ilfov si mai anunta o noua locatie pana la sfarsitul anului in Compleul Comercial Orhideea
  ”Vino la Apos!” a fost primul dintr-o serie de evenimente prin care Profi, cu ajutorul Godmother, isi propune sa aduca experientele autentice aproape de consumatori, in acelasi timp cu a sustine producatorii locali si a descoperi patrimoniul cultural.
  In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
  Expozitia reuneste portretele a 16 femei care au parcurs programul „Feminitate dupa cancer” al Asociatiei Imunis si este gazduita de Institutul Cervantes pana pe 4 noiembrie.
ING Bank va colecta toate panourile publicitare proprii, in scopul reutilizarii creative, din 2023
  In linie cu angajamentele pentru protejarea mediului, ING Bank va colecta toate panourile publicitare proprii, in scopul reutilizarii creative incepand din 2023. Reutilizarea creativa a materialelor va fi realizata de Remesh, care va transforma materialele furnizate de ING in produse ce pot fi utilizate pentru mai mult timp.
  Care este adevaratul pret al carbunelui oltenesc, platit de toti romanii? Gabriel Geamanu a ajuns si vizitat cateva cariere din Gorj. Ne spune intreaga poveste la „Dosar Romania”, duminica, 23 octombrie, ora 18.00.
Profi sustine producatori artizanali. Pentru inceput, peste 40 de producatori locali.
  Peste 40 de producatori locali vor fi prezenti cu lactate, produse din carne, legume conservate, muraturi, zacusca, gemuri, siropuri, compoturi, ceaiuri, paste fainoase, ulei presat la rece, paine si altele.
Game World sustine boxul romanesc in 2022, sponsorizand Federatia Romana de Box
  „Prin acest nou parteneriat, Game World isi continua demersul de sustinere a sportului romanesc intr-una dintre putinele discipline in care sportivii nostri au obtinut titluri mondiale atat la amatori, cat si la profesionisti”, spune Attila Otto Török, Director de Strategie al Game World.
 
PUBLICITATE: