45% dintre romani considera foarte important ca produsele cosmetice sa fie naturale
  Principalele criterii de alegere a cosmeticelor sunt eficienta produsului (66%), ingredientele naturale (62%) si pretul accesibil (60%).
Bugetul dedicat sarbatorilor de iarna creste cu 13% in 2024. Nu neaparat pentru un consum mai mare, ci pentru acoperirea inflatiei.
  Potrivit studiului Reveal Marketing Research din preajma sarbatorilor, 6 8% dintre romani intampina sarbatorile de iarna cu sentimente pozitive, insa proportia celor care se confrunta cu ganduri negative creste cu +7%, ajungand la 29%.
Polonezii de la Olini indeamna romanii ca, de sarbatori, sa daruiasca celor dragi produse sanatoase
  Olini, producatorul polonez de uleiuri presate la rece si oteturi artizanale, din ingrediente naturale isi propune ca anul acesta, de sarbatori sa ai grija de imunitatea intregii familii cu ajutorul Oxymel-ului, un macerat de legume si ierburi pe baza de otet de mere.
Preturile accesibile si sustenabilitatea devin prioritati. Reveal Marketing Research
  Studiul evidentiaza o crestere semnificativa a interesului fata de subiectul sustenabilitatii, procentul celor care considera acest aspect important pentru romani urcand la 58% in 2024, comparativ cu 36% in 2023.
Oana Roman lanseaza cosmeticele INAM, un brand 100% romanesc, creat de o farmacista de exceptie
  Cu formule de exceptie, semnate de o farmacista din Romania, linia de cosmetice a Oanei Roman aduce un raspuns fiecarei nevoi de ingrijire a tenului, incepand de la curatare pana la hidratare, revitalizare si protectie solara.
Cunoscuti sub numele de Generatia Z, tinerii nascuti intre 1996 si 2010 refuza compromisuri in cariera, sanatate si relatii sociale pentru succesul financiar
  In ciuda contextului, o treime dintre ei demonstreaza incredere si responsabilitate in gestionarea finantelor personale - atitudine care denota o maturitate timpurie in administrarea resurselor si refuzul de a accepta compromisuri semnificative in viata personala.
Dyson sarbatoreste 1 an de la deschiderea magazinului din Baneasa Shopping City
  „A fost o placere sa particip la acest eveniment aniversar si sa demonstrez cum produsele de ingrijire personala Dyson pot transforma coafura intr-o experienta premium, fara compromisuri asupra sanatatii parului. Tehnologia Dyson este revolutionara, oferind rezultate profesionale chiar si acasa, iar astazi am avut ocazia sa impartasesc aceste secrete cu toti cei prezenti.” a spus Catalin Manolache, ambasador Dyson.
Spitalul privat de oftalmopediatrie Infosan a inregistrat o cifra de afaceri de circa 5 milioane de euro in 2024, in crestere cu 10% fata de 2023
  Fondat in 2002, Infosan este unul dintre cele mai importante centre medicale oftalmologice din Bucuresti, avand deja un spital monospecialitate cu o capacitate de tratament de 3000 de pacienti pe luna in ambulatoriu si 300 de pacienti pe luna in spitalizare de zi.
Organizatorii Our Big Day Out lanseaza Campania de Craciun #2024
In perioada 18-23.12.2024, voluntarii Our Big Day Out organizeaza cea de-a XXVIII-a campanie de colectare de produse Si pregatire de cadouri in beneficiul a peste 2.500 de copii, adulti si varstnici care traiesc in institutii de stat, in adaposturi de noapte Si in comunitati in situatii de risc din Alba, Bacau, BucureSti, Buzau, Covasna, Dambovita, Dolj, IaSi, Ilfov, Hunedoara, Neamt, Prahova.
 5 din 10 romani sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn. Studiu CIPRA si Reveal Marketing Research.
  Stresul este cel mai important factor care afecteaza calitatea somnului romanilor, fiind mentionat de 52% dintre respondenti (in scadere fata 61% anul trecut), urmat de timpul in exces petrecut la calculator sau pe telefon, cu un procent de 40%, obicei care afecteaza in cea mai mare masura tinerii din categoria de varsta 18-24 de ani (62%).
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »