Juicy Fruit Squish (Wrigley), de Graffiti BBDO
Contul de media este semnat de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO,
CNA someaza Unirea ca stimuleaza un comportament imoral
Decizia CNA someaza Unirea pentru intrarea in legalitate a spotului “Unde-s multi puterea creste”
Filip Stoler semneaza campania matinalului National FM
Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM  
Dupa o licitatie cu 5 constructori de imagine, Titan Mar face casa cu FRIENDS Advertising
„Vom avea multe de facut impreuna cu cei de la Titan Mar ”, a spus Andreea Dirzeanu (foto), Client Service Director FRIENDS Advertising.  
Teddy Dumitrescu (Publicis) estimeaza bugetul unui cont Telecom la 15-20 Milioane EUR
Teddy Dumitrescu (Publicis) a "mixat" cu Serban Ciusca muzica primei editii a emisiunii AdCouture de la The Money Channel, unde estimeaza un cont important de telecom la 15-20 Milioane EUR   pe media, si 0,8 – 1 Milioane EUR pe creatie si strategie  
Lemarco Alb si Negru, de BIGGER Group
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”  
Net Marketing s-a facut Wave
Noul nume al companiei in-store este rezultatul unei actiuni de rebranding realizate in colaborare cu agentia Re:ply  
Coca-Cola a taiat Internetul din bugetele de media
Pe langa mediile traditionale folosite in planurile de media – TV, Outdoor -   unele dintre cele mai afectate sunt bugetele de publicitate pe Internet,
Margaritar si Coronita (Agrana ) in campanii noi de imagine cu The AdStore
Agentia de publicitate condusa de Remus Frunza continua campania de imagine cu doua spoturi noi pentru marcile Margaritar si Coronita de la Agrana Romania
Prigat face si etichete OOOnline
Unul dintre obiectivele platformei de comunicare Olimpiada Oamenilor Obisnuiti a fost sa aduca pe etichetele Prigat consumatorii produsului
 
PUBLICITATE: