Cappy Tempo, "Mima", semnat de Ogilvy
 Noua campanie Cappy Tempo este comunicata din 14 februarie la nivel national pe principalele canale TV si prin materiale la punctul de vanzare
Fosta Interamerican, Eureko lucreaza cu Ogilvy si Mindshare
Campania este semnata de Ogilvy Romania, si derulata in media de MindShare 
AdPlayers prezinta "Sexy Publicitatea de Business" (ep. 1)
  AdPlayers programeaza incepand din aceasta saptamana primul episod din telenovela "Sexy Publicitatea de Business" in care primii protagonisti, Domo, Banca Transilvania, UPC sau Vodafone, joaca in sexy-publicitatea premium sau de business, insa pentru o audienta cu tinta cat se poate de generalista
Saatchi & Saatchi ia pozitie fata de copierea portofoliului
  Mona Opran, MD, Saatchi & Saatchi: "Sper ca bunul simt si respectul ii va indemna pe fostii nostri colegi sa admita ca in spatele filmarii unui spot sta o echipa mult mai mare decat cea de creatie: client service, strategie, alti creativi, productie… iar idea se naste in echipa”
Promotia "SEAT te orienteaza spre castig" a dat 50.000 EUR
  Campania s-a desfasurat in perioada 15 octombrie 2008 – 31 ianuarie 2009
Rogalski Grigoriu lucreaza pentru First Office
  Concept de birouri in sistem all inclusive si subsidiara a IPC Investment Group, First Office a ales agentia de relatii publice Rogalski Grigoriu pentru serviciile de consultanta de relatii publice
Start Effie Awards 2009: Inscrieri din 10 Martie
 Inscrierile la Effie Awards Romania din acest an vor incepe pe data de 10 martie si se vor incheia pe 10 mai, iar jurizarea se va desfasura in perioada 26 – 27 mai 2009.
Lansat de fondatorul Domo, supermarketul de jucarii Toyplex are identitatea creata de Brandient
 Toyplex este proprietatea lui Lorand Szarvadi, om de afaceri cunoscut prin dezvoltarea lantului de retail cu electrocasnice Domo, proiect cu care dealtfel a fost initiata si colaborarea cu Brandient
Campania Peroni "Blue Ribbon", si in Romania
  Aflata in plina desfasurare, noua campanie de comunicare tematica Peroni “Blue Ribbon”, poate fi urmarita pe TV, si in print (reviste glossy pentru barbati, femei si life-style) si outdoor
Regia Cable Direct reprezinta AXN SCI-FI si ANIMAX
  Cable Direct si Sony Pictures Television International au semnat contractul prin care regia de media se ocupa de gestionarea si vanzarea spatiului publicitar al posturilor AXN SCI-FI si ANIMAX,
 
PUBLICITATE: