”Vino la Apos!” a fost primul dintr-o serie de evenimente prin care Profi, cu ajutorul Godmother, isi propune sa aduca experientele autentice aproape de consumatori, in acelasi timp cu a sustine producatorii locali si a descoperi patrimoniul cultural.
  In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
  Expozitia reuneste portretele a 16 femei care au parcurs programul „Feminitate dupa cancer” al Asociatiei Imunis si este gazduita de Institutul Cervantes pana pe 4 noiembrie.
ING Bank va colecta toate panourile publicitare proprii, in scopul reutilizarii creative, din 2023
  In linie cu angajamentele pentru protejarea mediului, ING Bank va colecta toate panourile publicitare proprii, in scopul reutilizarii creative incepand din 2023. Reutilizarea creativa a materialelor va fi realizata de Remesh, care va transforma materialele furnizate de ING in produse ce pot fi utilizate pentru mai mult timp.
  Care este adevaratul pret al carbunelui oltenesc, platit de toti romanii? Gabriel Geamanu a ajuns si vizitat cateva cariere din Gorj. Ne spune intreaga poveste la „Dosar Romania”, duminica, 23 octombrie, ora 18.00.
Profi sustine producatori artizanali. Pentru inceput, peste 40 de producatori locali.
  Peste 40 de producatori locali vor fi prezenti cu lactate, produse din carne, legume conservate, muraturi, zacusca, gemuri, siropuri, compoturi, ceaiuri, paste fainoase, ulei presat la rece, paine si altele.
Game World sustine boxul romanesc in 2022, sponsorizand Federatia Romana de Box
  „Prin acest nou parteneriat, Game World isi continua demersul de sustinere a sportului romanesc intr-una dintre putinele discipline in care sportivii nostri au obtinut titluri mondiale atat la amatori, cat si la profesionisti”, spune Attila Otto Török, Director de Strategie al Game World.
Doar 4 din 10 romani au incredere ca tarile vecine ne-ar ajuta intr-un context de criza
  Preocuparile romanilor cu privire la razboiul din Ucraina se diminueaza Studiu Reveal Marketing Research: In prezent romanii declara ca sunt mai putin implicati (45%) in a oferi ajutor refugiatilor decat la inceputul conflictului (52%)
  Fundatia Olimpica Romana lanseaza Scoala de Fotbal Fundatia Olimpica Romana, in cadrul careia ofera cursuri gratuite de initiere in fotbal pentru fete si baieti cu varste cuprinse intre 6 si 12 ani, anunta initiatorii scolii de la Fundatia Olimpica Romana
Campanie Deloitte 30 de ani in Romania, semnata de Wopa. Despre oameni. Dincolo de cifre.
 
 
PUBLICITATE: