Campania dureaza pana la sfarsitul anului, si este administrata de agentia de publicitate Propaganda si agentia de media Zenith Media
Gabi Szabo si Claudiu Niculescu cheama cu Pastel Age 2.000 de elevi in Cupa 1
  Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de 1.700 de elevi activi in competitii, reprezentand 6,5 % din populatia sportiva scolara a sectorului 1
BRD 10 ani - proiect Propaganda, creatia corporate - ADDV
  Agentia Propaganda a fost aleasa in urma unui licitatii pe proiect, contul de strategie si creatie corporate BRD ramanand in portofoliul ADDV, iar contul de media la agentia Zenith Media
"Dan Tasca [..] a decis sa paraseasca Unilever pentru a se dedica unor proiecte personale" Alexandra Olaru, Unilever
  Dupa despartirea de fostul Director de Marketing al diviziei de produse de ingrijire personala si a locuintei,   „ Unilever South Central Europe l -a desemnat ca si Director de Marketing pentru cele doua divizii ale sale pe domnul Fulvio Guarneri”
Contul Radiusmed (fost HTP Medical), la Rogalski Grigoriu
  „Procesul de selectie a durat aproximativ o luna. Am aflat ca am castigat contul la jumatatea lunii martie”, a declarat, pentru AdPlayers, Raluca Bob, Senior PR Consultant, Rogalski Grigoriu
Intesa Sanpaolo Bank: creatie Funny, media - Brand Connection
  Aflata in prima campanie produsa in Romania, comunicarea se va derula pana la finalul lunii aprilie pe Tv, presa centrala si locala, Internet si materiale de promovare in unitatile bancii
Contul Lipton Ice Tea de Zmeura va fi in jur de 40% din tot bugetul Lipton
  Pepsi Lipton International a adaptat campania internationala semnata de agentia DDB New York cu agentia locala DDB Bucharest, iar contul de media este derulat de agentia Media Direction
"Sustin Zmeura" a zburat un proiect de PR Lipton de la Pleon Graffiti la GMP PR
  Agentia fondata de Ioana Manoiu si Felix Tataru a castigat proiectul dupa o licitatie la care au mai participat Pleon Graffiti, The Practice si Ex Aequo
Publicis Romania semneaza campania venirii Ursus alaturi de Echipa Nationala
 Campania integrata „Ursus - O noua atitudine pentru Echipa Nationala” se desfasoara   pe TV, in online prin site-ul dedicat ursusfotbal.ro, pe panouri gigant, in presa scrisa
Promotie cu cantec: licitatie anulata si buget de 5 Mil. EUR alocat direct
  Dupa ce a anulat o licitatie la care au participat mai multe agentii de publicitate, unul dintre cei mai mari investitori in marketing si comunicare a alocat in vremuri de criza prin desemnare directa o agentie care a propus o promotie de aproape 5 Milioane de euro
 
PUBLICITATE: