Saatchi & Saatchi X a dezvoltat mecanismul promotiei, in timp ce agentia interactiva Kubis a realizat site-ul campaniei www.poftadeviata.ro
DRAFTFCB semneaza "Spargatorii de mituri" pentru Lafarge
  Spoturile „Guma” si “Soprana” sunt difuzate pe TV incepand cu data de 20 aprilie, campania fiind completata de o platforma de BTL si de un program trade marketing
Licitatie de media de 2 Mil. de EUR la Ministerul Turismului
  Elena Udrea, Ministrul Turismul a afirmat pentru AdPlayers ca „este vorba de o singura licitatie legata de brandul turistic al Romaniei”, si ca „detaliile licitatiei vor fi cunoscute in cursul saptamanii viitoare, atunci cand vom anunta si toate conditiile privind desfasurarea acesteia”
Comisia Europeana lanseaza concurs de design pentru Alimentele Ecologice cu premii de 15.500 EUR
  Cu premii in valoare de 15.500 EUR, Directoratul General pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala din cadrul Comisiei Europene invita toti studentii la arta si design din cele 27 State Membre ale UE sa participe la un concurs pan-european pentru crearea unui nou logo ecologic
Cutremurul la Romtelecom: numarul de apeluri a crescut de 10 ori
 Reprezentantii de relatii publice ai operatorului spun ca marea majoritate a acestor apeluri s-au realizat in conditii bune si ca doar 4 din aproximativ 100 de centrale au inregistrat congestionari
Contul de relatii publice Hard Rock Cafe, la Streetwise PR
 Fosta PR-ista Realitatea Catavencu, Lavinia Udrea, acum fondator al companiei de relatii publice Streetwise PR, spune ca agentia are 5 oameni, dar a preferat sa nu comenteze informatiile privind portofoliul de clienti
Da! Western Union pompeaza 250 Milioane USD in marketing
  Operator pe piata internationala a transferurilor de bani, Western Union a lansat campania globala de brand yes! - da! si pentru Romania
Fost cont McCann PR, Ericsson Romania a ales GMP PR
 Compania de de PR condusa de Ioana Manoiu (foto) va oferi servicii de consultanta, media relations, reputation management si organizare de evenimente
Generali Asigurari pentru locuinte: Concepto- creatie, Media Direction - media
  Campania de promovare Generali Asigurari pentru oferta speciale de asigurare completa a locuintei, varianta EUROCASA Completa Plus, a fost facut de Concepto Concepto – agentie de creatie, Media Direction – agentie de media, Adevolution – agentie de web, Free Communication – agentie de Relatii Publice
 Campania dureaza pana la sfarsitul anului, si este administrata de agentia de publicitate Propaganda si agentia de media Zenith Media
 
PUBLICITATE: